Wpis z mikrobloga

#peugeot #mechanikasamochodowa

TO znowu JA! ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

I mój kochany francuski 807 2.0 hdi 136, którego zna juz każdy z tagu... I jego nie "odpalania"
Podłączyłem interfejs, kilka starych błędów - wywaliłem próby odpalanie i wywala tylko błąd jak na foto w dodatku na listwie jest 10-20 bar(czasami 100, ale to błąd pewnie) z zadanych 299bar.. Instalacja przejrzę jak się cieplej trochę zrobi...

Ja obstawiam czujnik na pompie wysokiego ciśnienia... I dlatego tak syczy, albo cos w pompie się zesrało...
maks112 - #peugeot #mechanikasamochodowa 

TO znowu JA!  ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ...

źródło: Bez ty1321131tułu

Pobierz
  • 13
@maks112: Elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia to klasyka gatunku w 2.0hdi, a zaczyna dawać o sobie znać w okolicach 200tys km. Wymiana prosta, jak widać na zdjęciu dwie śrubki i złącze. Układ pewnie Simensa bo w Delphi inaczej ten czujnik wygląda
@komandos_maciek: Po testach trzyma zadane ciśnienie, nawet lekko ponad jest.... Na lekkich obrotach do 1800bar dobija i tez jest więcej niż zadane... Pompa zdrowa, ale licze sie z tym, że znowu mu odbije i przestanie sie zamykać... Jak tylko pojawi sie gdzieś w dobrej cenie to kupie na zapas...
@komandos_maciek: Widze, że znasz te motory - juz 10 razy spotkałem sie z teoriami dolewania 2t w stosunku 1:100, bo podbno pompa się łuszczy i wiesz jak to sie kończy... Do starych dizli sam lałem.. Temu tez wlałem dawke startową...
@maks112: Pompa też może być walnięta, do czujnika zwykle wywala błąd P0088 i chociaż nie zawsze też P1166, P1671. Nieszczelność układu paliwowego pomiędzy gruszką, a pompą też jest bardzo częsta wystarczy wpisać w neta to klubcyrtunki jak i fordowskie pełne są takich tematów. Mając 807 poszukaj na peugeot klub polska forum podobnych tematów w dziale ze swoim samochodem i drugim odnośnie 2.0 hdi, tylko najpierw dobrze przeszukaj czy ktoś nie miał