Wpis z mikrobloga

Niskie ciśnienie wody pod prysznicem?
Hej, ostatnie dni remontu, testujemy prysznic, wszystko ok, ale ciśnienie wody mogłoby być większe, nie ma dramatu ale jest wyraźnie słabsze niż do tej pory mieliśmy w mieskzaniach. Ostatnie piąte piętro. Raczej odrzucam fakt 5 piętra bo w kuchni woda leci mocnym strumieniem. Grohe zestaw natynkowy ma eco joy i regulacje przepływu ale na słuchawce, jak ją odkręciłem to z wężyka woda nie leci jakimś mocnym strumieniem.

Jakies podpowiedzi co zrobić, sprawdzić?Wykonawca twierdzi że sitko nie ma prawa być zapchane w tej baterii bo zanim podpiął to woda była spuszczana, baterie montował 3 dni temu . W sumie twierdzi że na pewno nic po jego stronie, pewnie bateria ma jakieś eko regulacje wody. Zadzwoniłem do grohe, nic takiego nie ma miejsca, tylko na słuchawce . Mieszkanie deweloperskie, prysznic taki jak tu link , nie znam się na temacie w ogóle, mogę to zgłosić do administracji ale wolę sprawdzić czy na pewno nic nie jest po mojej stronie skopane, a może być. Rury były przenoszone przez wykonawcę na ścianę obok, jakiś metr od miejsca w którym domyślnie był dopływ. Coś tu mogło pójść nie tak, że ciśnienie jest kiepskie?

#remontujzwykopem #remonty #mieszkaniedeweloperskie
  • 12
@johny-b: pytałem o to, nie jestem biegły w temacie i rodzajach rur ale możliwe że u nas nic nie było zgrzewane? Chyba taka była odpowiedź ale dopytam. Możliwe że to pex a jego się nie zgrzewa? Ale może mi się pomyliło.
@niemodnie: "Ecojoy" to jest system który obcina przepływ wody. Ja mam u siebie prysznic z deszczownicą Grohe i celowo zakładałem takie dławiki, żeby ograniczyć zużycie wody.
Z tego co pamiętam z to w mojej deszczownycy ten filterek miał możliwość dołożenia, ale cała słuchawka była albo w wersji Eco, albo nieeco.
Generalnie z tego co pamiętam, to Grohe miało dwie wersje wszystkich pryszniców. Z dławikiem i bez.

Może to tego wina.