Aktywne Wpisy
Zdradze wam przepis na spokojne i szczesliwe zycie w zwiazku - zone trzeba traktowac jak zone.
Nie wolno podchodzic do niej jak do rownego sobie, kobiety nie rozumieja wielu rzeczy, czesto kieruja sie emocjami a nie logika. Oczywiscie dziala to tez w druga strone, gdzie jest lepsza ode mnie w wielu aspektach ale dzisiaj nie o tym.
Mam 28lv, zona 26lv jestesmy malzenstwem od 3 lat, w zwiazku od 4. Od samego
Nie wolno podchodzic do niej jak do rownego sobie, kobiety nie rozumieja wielu rzeczy, czesto kieruja sie emocjami a nie logika. Oczywiscie dziala to tez w druga strone, gdzie jest lepsza ode mnie w wielu aspektach ale dzisiaj nie o tym.
Mam 28lv, zona 26lv jestesmy malzenstwem od 3 lat, w zwiazku od 4. Od samego
rzzz +182
Badanie z końcówki 2023.
Ponad 80% rodaków nie ma nawet 50 tys. złotych. Najprawdopodobniej znakomita większość z nich nigdy nie widziała takich pieniędzy na koncie.
Nie przeszkadza im to brać hipotek na 700k na dwa pokoje. Bo to fair price jest.
Jakby mick napisał, to nie jest śmieszne...
#nieruchomosci
Ponad 80% rodaków nie ma nawet 50 tys. złotych. Najprawdopodobniej znakomita większość z nich nigdy nie widziała takich pieniędzy na koncie.
Nie przeszkadza im to brać hipotek na 700k na dwa pokoje. Bo to fair price jest.
Jakby mick napisał, to nie jest śmieszne...
#nieruchomosci
Ale jebłem, patrzcie co Romet ma w planach na ten sezon. Romet 530TT /Mitt 530TT/Zundapp 530TT . Motocykl niby ma silnik z Hondy CB500X. Mam dysonans poznawczy. Taka konkurencja na rynku, TRK502, Voge500DS , Zontes 350T, nawet CFMoto 650NK z kuframi jest poniżej 30k, nowy Benek TRK 700 ma kosztować 32k , Mitt w Hiszpanii kosztuje w przeliczeniu około 32k, to za ile Romet chce to sprzedać?
tym się akurat bym nie przejmował. chińczyk już nie robi padliny. zundapp pod niemiaszków robiony, wbrew pozorom może to być całkiem zacnie wykonany sprzęt.
Wszystko w zakresie od 20 do 32k nie widzę tu zbytnio miejsca dla Rometa :)
@apee: silnik z Hondy tak samo jak jakieś cuda pokroju cf moto mają silnik z Kawasaki. Też czterosuwowy.
@Kick_Ass: Niech on pierwsze wyjdzie, bo już miał wyjść w okolicach chyba 2019-20 i nadal cisza i jedynie spekulacje. Podejrzewam, że i tak Voge będzie lepszym wyborem.
wiem, siedziałem. całkiem przemyślany,ale nie bez wad , pocztałem na amerykańskim forum gdzie kest on sprzedawany przez CSC , największą bolączką jest słabe tylne zawieszenie które nie kest dostosowane do wagi nieazjatów. poza tym Junak nie mógł od razu scramblera ściągać?? jest w ofercie Zongshena.
no wczorqj podali oficjalną cenę na premiere. wszystkim szczeny opadły.
Więcej. Tylko na razie zdjęcia nie wyciekły.
Tu pójdzie im lepiej niż tym turystykiem na łańcuchu
Mogliby wypuszczać tez jakies wersje bez tych bajerow typu podświetlane manetki, tablet zamiast wyświetlacza itd.
Chciałbym żeby zrobili coś tak prostego jak sv, ale z ledowymi światłami i stylistyka bardziej scramblerowa :D
Te wszystkie dodatki to
Ewentualnie trzeba się zwrócić w stronę marek, które robią klasyki. Jak np Triumph czy przywołany tu przeze mnie guzzi
producent twierdzi że kooperacja z hondą, honda zaprzecza, ale znamy przecież zasady na jakich zachodnie firmy uzyskują dostęp do rynku chińskiego, więc wcale bym tego nie skreślał. tak samo jak Loncin/Voge w najnowszym 650ds będzie mieć silnik BMW , a CF Moto z Kawasaki z650, a Hyosung kooperował z Suzuki i w końcu sam zrobił kopie Suzuki SV650 i to już kilkanaście lat temu. Pamiętam jak one nowe stały za 11k
tudzież Royal Enfield, choć ten ich Himalayan to dla mnie jest porażka trochę, taki słabiutek za taki hajs...
Guzzi są zajebiście zrobione. To chyba jedyny producent który robi wszystkie swoje motocykle w Europie. A silnik na popychaczach, chłodzony powietrzem ma swój urok. I to bujanie przy przegazowkach.
Pojadę niedlugo do salonu obejrzeć v100. Podobno jest zajebiście wykonany