Wpis z mikrobloga

@JuzefCynamon: zmniejszą ale połowa napędu będzie elektryczna, czyli zacznie się powalone oszczędzanie %baterii jak w formule e.
2 okrążenia przed metą: "czy to Leclerc jedzie wolno?! O nie... skończyła mu się bateria, jak oni w ferrari to policzyli..."
@QRQ: odzyskiwanie energii bedzie wazniejsze. W fe jest odzyskiwanie nawet i z przedniej osi wiec tutaj tez moze tak byc choc taki system jest bardzo czuly i kazde uderzenie zmniejszy jego efektywnosc. Moze pozwola lac wiecej paliwa jak bylo na poczatku ery hybrydowej i zwiekszyli limit paliwa o 5 kg. Do tego bedzie aktywna aerodynamika co zmniejszy opory i strate energii.
@JuzefCynamon: nie rozumiem klucza tej grafiki. Dlaczego nie ma w niej Montrealu? Przecież to nie jest permanent circuit.

wedlug tego co chce zrobic f1 w 2026 chca zmiejszyc bolidy ile z tego bedzie to zobaczymy ale skoro formula e zmniejsza bolidy to i Formula 1 da rade


@JuzefCynamon: zwiększmy bolidy żeby po kilku latach je zmniejszyć, genialne
@NicolasLatifi: nie wiem ja to tylko ukradlem z instagrama xd nie oczekuj od nich dobrych pomyslow. Sami tworza problem i pozniej rozwiazanie jest gorsze niz bylo. Latwiej bylo powiekszyc bolid bo latwiej wszystko upchsc plus wieksza powierzchnia aerodynamiczna ale gorsze wyprzedzanie poza prostymi
@Spooky_Johnny: baku złe nie jest, Monako zanim wywalic to spróbować zmienic troche nitkę by dało sie wyprzedzać jest kilka możliwosci oraz zmniejszyć bolidy i jak nie chcą ani tego ani tego to zrobic to jako wyscig nie zaliczający sie do mistrzostw albo jakis format kwalifikacyjny ze każdy robi 4 kółka i średnia prędkość czy czas mierzymy