Aktywne Wpisy
Mam takie pytanie
Po co w sumie żyjecie?
Po co w sumie żyjecie?
Kroledyp +73
#motoryzacja
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@? ale to jest dobre.
Tutaj naprawdę nie wiele brakło do wozu idealnego, silniczek o troszkę mniejszej pojemności ale turbo, coś z dzisiejszej Corsy OPC by się nadało, porządny napęd na tył z Omegi i ojejciu ojejciu
Calibra 4x4 miała 280 na liczniku, wyobrażacie sobie takie czary w 1992 roku?!
Można było zemdleć na sam widok
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@? ale to jest dobre.
Tutaj naprawdę nie wiele brakło do wozu idealnego, silniczek o troszkę mniejszej pojemności ale turbo, coś z dzisiejszej Corsy OPC by się nadało, porządny napęd na tył z Omegi i ojejciu ojejciu
Calibra 4x4 miała 280 na liczniku, wyobrażacie sobie takie czary w 1992 roku?!
Można było zemdleć na sam widok
#motoryzacja #samochody #tesla #auta #analmusk
Jakby producent zaczął coś kombinować to zbuntowałyby się salony.
@SuperZenek: dzięki temu budują centra serwisowe gdzie auto można naprawić ale nie można go sprzedać? Dzięki temu inwestują w mobilne serwisy?
Producenci są dobrzy w hurtowej produkcji i zabawa w handel detaliczny nie przynosi takiego zysku, by warto było poświęcać na to zasoby, które mogą rzucić na produkcję. Za to dealerzy są dobrzy w sprzedaży, klient może doświadczyć produktu na żywo,
Tesla ma swoje salony, w Polsce tylko w Warszawie. Robią ponoć nowy w Katowicach. Ale to jest dalej jedna firma, żaden pośrednik.
@sphinxxx: w USA pozostało już niewiele stanów, które wymuszają sprzedaż przez sieć dealerską, takie archaiczne prawo.
@Gaahl75: zazwyczaj odpowiedź jest prozaiczna: bo nie ma chętnych :D Z pośrednikami to jest tak że nikt ich nie lubi i każdy chciałby kupować bezpośrednio ale jak przychodzi co do czego to jednak mało kto z opcji bezpośredniej sprzedaży korzysta - ludzie chcą zobaczyć, pomacać, pooglądać, zrobić jazdę próbną, pójść do serwisu w którym już "zna" ludzi a nie
@Gaahl75: To prawo w USA istnieje od "wielkiej recesji". Wtedy dealerzy uratowali fabryki samochodów kupując od nich samochody (i trzymając na stanie - powoli sprzedając). Fabryki (Ford, GM) nie musiały stawać i wyrzucać ludzi na bruk, pogłębiając jeszcze kryzys ekonomiczny.
To było korzystne dla fabryk
@SuperZenek: No i? Co to zmienia?