Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko203
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
SuperZenek

SuperZenek

Dołączył 5 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3150
  • Znaleziska 1548
  • Mikroblog 1602
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 3

2204

Skandal w Dino. Wpuściła posła na interwencję i straciła pracę

Skandal w Dino. Wpuściła posła na interwencję i straciła pracę

Kierowniczka sklepu Dino w Sochaczewie wpuściła do sklepu posła Adriana Zandberga na interwencję poselską dotyczącą waru

luq92
z
bankier.pl
dodany: wczoraj, 11:04:37
  • 321
  • #
    dino
  • #
    razem
  • #
    polska
SuperZenek
SuperZenek 14 godz. i 27 min temu via Wykop
  • -2
@Sabr: Misiu kolory. Wrzucasz tekst ustawy a sam się z nim nie zapoznałeś. Poseł jak najbardziej miał prawo wejść ale nie do przeszczeni zamkniętej do której mają dostęp tylko pracownicy sklepu ponieważ załatwienie jakiej kolwiek sprawy dla pracowników tego sklepu nie mogło zostać tam dokonane a w głównej siedzibie firmy ponieważ tam są osobny odpowiedzialne za pracownikowi sklepu a nie na zapleczu, magazynie, szatni itp. A w tym momencie poseł
thorgoth
thorgoth
przedwczoraj, 16:09:55
  • 848
Brytyjscy konserwatywni wyborcy głosowali na Brexit, aby ograniczyć imigracje.
Może imigracji nie ograniczyli ale przynajmniej skłonili do powrotu do ojczyzn najlepiej wykształconych imigrantów z UE. Teraz mają praktycznie samych inżynierów z Pakistanu i Nigerii.

Mam nadzieje że pierwszy raz w historii Polacy będą mądrzy przed szkodą i nie zagłosują na konserwatywnych cymbałów od polexitu.
#polityka #ciekawostki #imigracja
thorgoth - Brytyjscy konserwatywni wyborcy głosowali na Brexit, aby ograniczyć imigra...

źródło: HDcLtstbwAEj_7m

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek przedwczoraj, 16:25:05 via Wykop
  • 1
@thorgoth: Logika wyborczych faktów wśród lewaków to chyba jakaś choroba bo skala tego jest wręcz niewyobrażalna. A fakty są takie że to że Wielka Brytania wyszła z UE nie miało wpływu na niekontrolowanie własnych granic a wręcz otwarcie ich na oścież dla śniadych co zrobił ich rząd i może tu się wypiewiesz czy rząd w WB jest prawicowy czy lewicowy? No chyba że akurat ten fakt jest niewygodny więc się
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek przedwczoraj, 16:37:46 via Wykop
  • 1
@thorgoth: A teraz mamy 2024 czy 2026? I czy migracja spadła wzrosła czy utrzymuję się na tym samym poziomie?
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek przedwczoraj, 16:45:32 via Wykop
  • 0
@thorgoth: Tak widzę racja co oznacza że masz rację prawica w WB nie istnieje ale spokojnie w Polsce prawica istnieje, ich poglądy są właściwe w stosunku do migrantów więc nie masz o co się martwić nawet po wyjściu z UE nie czeka nas zalew tego syfu.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek przedwczoraj, 18:23:05 via Wykop
  • 0
@Serniczek_Szatana: Tak ci sami co od początku kryzysu na granicy byli za tym by powstał tam mur jak i ci co wspierali akcję obrońców granic jak również cisami co sprzeciwiają się rozdawaniu pieniędzy Polaków na emerytury ukraińców, darmową opiekę i światczenia socjalne
  • Odpowiedz
KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota
KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota
14.03.2026, 10:17:41
  • 47
Normalna tv, mordo. Przeciez na tvn i tvp jwst ta sama propaganda

#polityka #bekazpisu #tvrepublika #bekazprawakow
KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota - Normalna tv, mordo. Przeciez na tvn i tvp jwst ta s...

źródło: HDXJTiuWQAAQU2W

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 10:23:20 via Wykop
  • 1
@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota: To trzeba przyznać że paskowych republika na lepszych ale poza tym dokładnie te same metody propagandy i redaktorzy którzy z dziennikarstwem ani tu ani tu nie mają nic wspólnego
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 19:00:59 via Wykop
  • 0
@impact18: Normalni ludzie widzą że jedno i drugie to ściek a popisy wychwalają swoją tubę propagandową które ani jedna ani druga w żadnym stopniu nie są obiektywne
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek przedwczoraj, 18:19:29 via Wykop
  • 0
@impact18: Nie wiem co to za jezyk pisowski ale lewaki lubią wymyślać słowa których znaczenie tylko oni znają więc nawet nie chcę wiedzieć
  • Odpowiedz

61

Nawrocki w Styczniu bez problemu podpisał ustawę o pożyczce z Unii na armie

Nawrocki w Styczniu bez problemu podpisał ustawę o pożyczce z Unii na armie

Według podpisanej ustawy środki pożyczki "niemieckiej" KPO poszły na Polską obronność. Katarzyna Pełnczyńska i jej partia byli inicjatorami tej ustawy. "Niemiecka" pożyczka z unii wtedy panu prezydentowi jakoś nie przeszkadzała?

KIaudik
z
x.com
dodany: 13.03.2026, 15:28:45
  • 26
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    polityka
  • #
    wojna
  • #
    usa
  • #
    safe
SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 10:32:04 via Wykop
  • 0
Czemu nikt tu nie wspomina że KPO było pożyczka bezzwrotną? Jak można w w ogóle porównywać te dwie pożyczki gdzie jedna jest bez zwrotna a druga korą będziemy spłacać 45lat i nikt nie potrafi powiedzieć ile to będzie kosztować. Trzymajmy się faktów to dużo ułatwi w komunikacji z obywatelami.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 10:34:43 via Wykop
  • 0
@genburson: A ty ubierając foliową czapeczkę poznałeś treść tej umowy i stąd to wiesz? Jak już ją znasz to odpowiedź ile wynosi kwota do spłaty?
SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 18:57:21 via Wykop
  • 0
@KIaudik: Założenie może i było super ale jak się skończyło to wszyscy wiemy a należy przypomnieć bo pewnie już nie którzy nie pamiętają że pisu u władzy już nie było.
SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 18:58:41 via Wykop
  • 0
@genburson: I zdziwiony jesteś że ktoś może być przeciwny pożyczki na takich zasadach
SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 19:35:43 via Wykop
  • 0
@genburson: Alternatywa została przedstawiona więc to co piszesz to jakieś chore fantazję. Jak kogoś naśladujesz i musisz tłumaczyć kogo naśladujesz to ewidentnie nie wychodzi ci to za dobrze. A co do zagrożenia to może nie znasz histori Polski co w sumie wydaję się to bardzo prawdopodobne skoro fantazjujesz o ruskich a historia mojego kraju (nie jestem pewien czy też twojego co napisałem wyżej) jest taka że gdy polegliśmy na sojuszach
PopeLeon
PopeLeon
PopeLeon
14.03.2026, 07:43:00
  • 327
Ale zesranko PiSowców na X wielki Karol okazał się impotentem. Jego weto znaczy tyle samo co most wanted minister Zero xd

#bekazpisu #wojsko #gospodarka #polityka
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 19:14:57 via Wykop
  • 0
@fidelio-fidelio: Wycie słuchać tylko jeszcze neuropki poszczą z podniecenia nie wiedząc co ich czeka
  • Odpowiedz
szychun
szychun
14.03.2026, 07:54:08
  • 1080
#polityka #bekazpisu najbardziej Nawrockiego interesowało nie to czy Polska będzie miala uzbrojenie a to czemu generałowie nie poszli do Rachonia a poszli do TVNu xDDDD mega poważne
szychun - #polityka #bekazpisu najbardziej Nawrockiego interesowało nie to czy Polska...

źródło: 1000016738

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 19:06:40 via Wykop
  • 0
@szychun: Dokładnie tak było bo rozmówca tak powiedział a czy ten rozmówca w w ogóle istnieję to już nie ważne. Ostatnio rozmówca z kancelarii premiera mówił że premier ma ministra od incydentów kałowych i bardzo często odbywają tajne narady.
  • Odpowiedz
splinter96
splinter96
14.03.2026, 10:13:11
  • 137
i weź tu potem gadaj z ludźmi, którzy oglądają ten syf po kilka godzin dziennie ¯\(ツ)/¯
#polityka #bekazpisu #bekazprawakow #tvrepublika
splinter96 - i weź tu potem gadaj z ludźmi, którzy oglądają ten syf po kilka godzin d...

źródło: 1000022189

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 10:24:45 via Wykop
  • 2
@JupikaYeah: nawet nie pisz tak, oni tylko parę godzin dziennie a nie cały czas
  • Odpowiedz
donatien-de-sade
donatien-de-sade
13.03.2026, 20:19:24
  • 47
Wyciekły zdjęcia Batyra i Glapy z amerykańskimi czołgami kupionymi za złoto NBP.

CZOŁEM ŻOŁNIERZE!!!!!!!!!!!

#polityka #bekazpisu #bekazprawakow
donatien-de-sade - Wyciekły zdjęcia Batyra i Glapy z amerykańskimi czołgami kupionymi...

źródło: IMG_7022

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 13.03.2026, 20:21:40 via Wykop
  • 1
@donatien-de-sade: No tak bo unijne pieniążki są lepsze niż polskie pieniążki.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 13.03.2026, 20:29:46 via Wykop
  • 0
@donatien-de-sade: A z tobą są pieniążki unijne? A mógłbyś przypomnieć które banki mają te unijne pieniążki?
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 13.03.2026, 21:22:45 via Wykop
  • 0
@NieWiemASieWypowiem: czyli obligację NBP są źle a bligacje EBC są dobre? Logika godna pozazdroszczenia.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 00:09:22 via Wykop
  • 0
@NieWiemASieWypowiem: Zdobędziesz jakieś wykształcenie to może zrozumiesz o co chodzi z tą wspaniałą pożyczką której umowy niekt niezna a kwota to spłaty to w tym momencie tajemnica rangi państwowej. A tak na teraz pytanie może jednak zrozumiesz. Wolał byś kupić coś co przyniesie ci zysk 5,6% po 3,35% po 10latach? Wygląda na to że trochę się ośmieszasz podając coś takiego jako argument wyższości obligacji EBC na obligacjami NBP które zapewne
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 14.03.2026, 08:37:14 via Wykop
  • 0
@NieWiemASieWypowiem: To nic tylko kupować
  • Odpowiedz
LoginZajetyPrzezKomornika
LoginZajetyPrzezKomornika
13.03.2026, 20:06:05
  • 237
Weto dla #safe naprawdę odbijać się będzie szerokim echem na prawicy, Nie do obrony jest to, co zrobiła ta małpa, wycierająca sobie codziennie swoją przechlaną mordę patriotyzmem i polskością, jednocześnie blokując potężne pieniądze na program rozwoju polskiej i europejskiej obronności, jakby putinowska Rosja już magicznie nie istniała i atakując chochoła, że naszym wrogiem są tak naprawdę Niemcy, nasz sojusznik UE (od 22 lat) i NATO (od 27 lat)

#safe
LoginZajetyPrzezKomornika - Weto dla #safe naprawdę odbijać się będzie szerokim echem...

źródło: Screenshot 2026-03-13 at 20.53.06

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 13.03.2026, 20:09:40 via Wykop
  • 3
@LoginZajetyPrzezKomornika: Czyli poznamy treść umowy tej wspaniałej pożyczki oraz jej koszt? Jeśli są to nie ważne szczegóły to mam dla Ciebie propozycję bardzo korzystnej pożyczki, zainteresowany?
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 13.03.2026, 20:26:57 via Wykop
  • 5
@LoginZajetyPrzezKomornika: Czyli to członkowie ko oraz monu będą spłacać tą pożyczkę dlatego tylko oni wiedzą ile będą musieli oddać oraz na jakich warunkach? Zapewne i wice wersa ale o to mógłbyś spytać sowich idoli jak to zacieśniali stosunki z ruskimi.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 13.03.2026, 21:30:32 via Wykop
  • 2
@LoginZajetyPrzezKomornika: No ładna propaganda naprawdę super ruska onuco. Nie uda się wam(tobie i twoim mocodawcą) wciągnięcia Polaków w pożyczkę która będą spłacać moje wnuki a wypłaty środków będą warunkowane kaprysem polityków innego kraju niż Polska. Spytam jeszcze raz, ile będzie kosztowała Polaków pożyczka która jest przedstawiana jako ta na korzystnych warunkach?
  • Odpowiedz
martwa_za_zycia
martwa_za_zycia
martwa_za_zycia
11.03.2026, 18:15:25
  • 0
Aby nazwać wojnę " Wojna światowa", to ile krajów musi ze sobą walczyć jednocześnie? #pytaniedoeksperta
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 11.03.2026, 18:18:21 via Wykop
  • 3
@martwa_za_zycia: Przynajmniej 50%
  • Odpowiedz

537

Prezydencki projekt SAFE przewiduje emisję obligacji i zaciąganie kredytów

Prezydencki projekt SAFE przewiduje emisję obligacji i zaciąganie kredytów

Środki Funduszu pochodzą z: 1) zysku NBP; 2) kredytów, pożyczek, obligacji; 3) odsetek od wolnych środków; 4) innych tytułów. No to na tyle z SAFE 0%.

Jarusek
z
x.com
dodany: 10.03.2026, 17:02:52
  • 157
  • #
    bekazpisu
  • #
    wojsko
  • #
    wojskopolskie
  • #
    polityka
SuperZenek
SuperZenek 10.03.2026, 18:03:34 via Wykop
  • -14
Jaki wylew dzbanków którzy twierdzą że lepszy kredy w obcej walucie niż we własnej. Nikt pewnie z was nie słyszał takiej mądrości życiowej że jak brać kredyt do w walucie w której się zarabia? No chyba że to jest robienie podwalin pod przejście na euro bo wtedy będzie idealny pretekst "musimy wprowadzić euro bo inaczej pożyczka wyjdzie co najmniej trzy razy drożej".
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

SuperZenek
SuperZenek 10.03.2026, 18:08:30 via Wykop
  • -3
@UmCykCyk: Dobrze piszesz tylko nie przebijesz się tu bo partyjne boty zostały uruchomione w celu siania propagandy że europejski safe to pożyczka na super preferencyjnych warunkach tylko nikt się nie kwapi by zaprezentować tą umowę która jest tak bardzo korzystna.

333

Grzegorz Braun pojawił się w ambasadzie Iranu. Obłuda 100%

"Szczęść Boże Narodowi Irańskiemu! Niniejszym składam moje szczere kondolencje z powodu tragicznej śmierci waszego przywódcy ajatollaha Alego Chameneia. Mimo wszelkich istotnych odmienności nasze kraje łączy wiele uniwersalnych zasad, które w stosunkach międzynarodowych zakazują stosowania agresji..

Wegilo
z
onet.pl
dodany: 07.03.2026, 17:46:13
  • 199
  • #
    polityka
SuperZenek
SuperZenek 08.03.2026, 00:37:14 via Wykop
  • -12
Poglądy Brauna są wszystkim znane. Niektóre są bardziej skrajne inne mniej. Na pewno nie można mu zarzucić że są zmienne. Lecz w tej sytuacji powinien pogratulować rzymianom udanej operacji i wrócić do ważniejszych spraw takich jak walka z eurokolchozem.
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

SuperZenek
SuperZenek 08.03.2026, 13:23:31 via Wykop
  • 0
@uciuuu: To rzeczywiście ma bardzo zmienne poglądy jak odwolujesz się do tego co mówił 15 lat temu. Posłuchaj wypowiedzi Trzaskowskiego w czasie kampanii. Ten zmieniał poglądy w przeciągu paru tygodni a nawet dni. Tusk przed wyborami na konferencjach mówił że premier może wszystko np. w sprawie ceny paliwa na stacjach a po wyborach już twierdził że premier niema takiej władzy. Przykładów poglądowych chorągiewek można by podawać dużo więcej i nie
SuperZenek
SuperZenek 08.03.2026, 16:57:44 via Wykop
  • 1
@uciuuu: Próbujesz negować fakty? Dokładnie tak było, sprawdź w Internecie bo tu nic nie ginie. A z cenami było tak że mówił że jak będzie premierem to benzyna będzie po 5 zł bo może tak zrobić. A co do pół mózgów to większymi są ci co tak wielką miłością do nich pałają i przed chwilą pisałeś że jego zmiana była 15lat temu a teraz że kilka lat temu. Zacznij sprawdzać
SuperZenek
SuperZenek 08.03.2026, 19:05:09 via Wykop
  • 0
@uciuuu: tirami czy pociągami?
Retro-g
Retro-g
Retro-g
07.03.2026, 19:41:18
  • 0
#systemkaucyjny #pytaniedoeksperta #ciekawostki

Tak się zastanawiam, czy system kaucyjny butelek nie może zostać wykorzystany do prania pieniędzy? Jak ktoś np ma lewą kasę to tak naprawdę zawsze może zaświadczyć w us, że po prostu oddał butelki w automacie :) co o tym sądzicie?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 07.03.2026, 19:50:48 via Wykop
  • 0
@Retro-g: Za jakiś czas może się dowiemy że właśnie dlatego nasz rząd wspaniały rozwiązał problem który sam stworzył w "pierze pieniądze" ten co obraca butelkami z powietrzem.
  • Odpowiedz

86

Chaos wokół SAFE 0%. Rośnie koszt polskiego długu.

Chaos wokół SAFE 0%. Rośnie koszt polskiego długu.

Propozycja programu SAFE 0% miała być alternatywą dla unijnego finansowania zbrojeń.

St_achu
z
oko.press
dodany: 06.03.2026, 16:12:59
  • 73
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
  • #
    bezpieczenstwo
SuperZenek
SuperZenek 07.03.2026, 00:39:14 via Wykop
  • 0
@sant11: Piszesz że atom ma sens ale jaki? Załóżmy że posiadamy "atom", któreś z państw atakuje nas nie "atomem" lecz np. dronami, artylerią, rakietami, lotnictwem itp. to co w takiej sytuacji robimy?
SuperZenek
SuperZenek 07.03.2026, 09:28:48 via Wykop
  • -1
@sant11: To są tylko pobożne życzenia że nikt się nie odważy zaatakować państwa posiadającego atom bo jesteśmy właśnie światkami że kraj który posiada atom został zaatakowany lecz nikt nie użyje atomu do obrony bo oznaczało by to odpowiedź dokładnie taką samą. Atom przestał być gwarantem bezpieczeństwa bo metody prowadzenia wojny drastycznie się zmieniły od czasów II WŚ.
SuperZenek
SuperZenek 07.03.2026, 16:18:35 via Wykop
  • -1
@sant11: Jak może zauważyłeś lub nie naród jak państwo da się wymazać bez użycia atomu a posiadanie atomu nie gwarantuję w żaden sposób bezpieczeństwa bo to nie czasy II WŚ gdzie trzeba było zrównać miasta z ziemią by podbić jakoś kraj. Dzisiejsze realia to wojna w cyber przestrzeni, uciążliwe naloty dużą ilością tanich dronów, precyzyjne bombardowania i wojna hybrydowa. Nikt już b---y atomowej na nikogo nie zrzuci bo odpowiedź była
SuperZenek
SuperZenek 07.03.2026, 17:09:55 via Wykop
  • -1
@sant11: Ok to jest twój punkt widzenia. Moim zdaniem nikt już w to nie wieży by mogło się coś takiego wydarzyć a nawet jeśli to odpowiedź będzie dokładnie taka sama a pewnie mogła by być co najmniej paru krotnie mocniejsza. Z b-----i zrzuconymi na Japonię była trochę inna historia. Tylko Stany miały taką b--ń, nikt wcześniej nie widział tak niszczycielskiej siły jak również Japonia nie była wstanie odpowiedzieć współmierny sposób
SuperZenek
SuperZenek 07.03.2026, 17:39:50 via Wykop
  • 0
@sant11: ok jak najbardziej jestem wstanie zrozumieć twoje zdanie na ten temat. Moje jest zgoła inne ale cieszy mnie to że każdy z nas przedstawił swój pogląd na ten temat nie obrzucając się "gównem". Dziękuję za miłą wymianę zdań oby więcej takich na tym portalu :)
NadwornyPanicz
NadwornyPanicz
NadwornyPanicz
06.03.2026, 16:54:44
  • 31
Jako polski Polak z jednym z najbardziej polskich nazwisk i którego przodkowie zostali wy yeah bunni na ziemię stalinowskim dekretem, jestem dumny z tego, jak Ukraina rośnie politycznie i jak doświadczeni są teraz w boju, że nawet USA proszą ich o pomoc. Naród, który był yeah bunny przez wieki nawet bardziej niż my. Naród, który przeżył yeah bunne głody, w których zmarło miliony ludzi. Naród, który został brutalnie najechany przez małpiszona z
NadwornyPanicz - Jako polski Polak z jednym z najbardziej polskich nazwisk i którego ...

źródło: image

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 06.03.2026, 16:59:55 via Wykop
  • 2
@NadwornyPanicz: o boże aż mi się niedobrze zrobiło czytając tą ruską propagandę. Zapoznaj się z historią ukrainy i dopiero zacznij pisać tą propagandą bo ci co znają historię nie kupią tych tkliwych historii
  • Odpowiedz
stanleymorison
stanleymorison
06.03.2026, 13:42:51
  • 2
Jaki to jest bezjajeczny cwelik, to głowa mała, tak zesrać się i skapitulować przed grupką drących japę biedaków w swoich 20 letnich Polówkach czy innych Fabiach, mam nadzieję, że go w--------ą i dla odmiany przyjdzie ktoś, kto jednak nie będzie się takim szczekaniem przejmował. Ludzie, których nie stać, żeby kupić cokolwiek, co nie nadaje się od razu na szrot bez cienia żenady będą się domagać, żeby ich traktować poważnie XD Strefa powinna
stanleymorison - Jaki to jest bezjajeczny cwelik, to głowa mała, tak zesrać się i ska...

źródło: IMG_6718

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 06.03.2026, 13:51:50 via Wykop
  • 7
@stanleymorison: Jakim trzeba być imbecylem żeby wierzyć w to że wiek auta jest zależny od emisji pyłów które w minimalnych procencie wpływa na jakość powietrza w Krakowie.
  • Odpowiedz
zrzed
zrzed
zrzed
05.03.2026, 18:25:29
  • 1
#polityka Panie Niemiec płakał jak się zgodził
zrzed - #polityka Panie Niemiec płakał jak się zgodził

źródło: obraz

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 18:31:20 via Wykop
  • 1
@zrzed: Jakie to jest polskie. Wydawać pieniądze których jeszcze się niema i nie wiadomo czy się będzie mieć.
  • Odpowiedz

9

Tusk odniósł się do propozycji "SAFE 0 proc." Nawrockiego i Glapińskiego

Tusk odniósł się do propozycji "SAFE 0 proc." Nawrockiego i Glapińskiego

Premier Donald Tusk skomentował w czwartek propozycję prezydenta Karola Nawrockiego - "polskiego SAFE 0 proc.". "Proszę natychmiast podpisać ustawę o SAFE. Oczekujemy też precyzyjnych informacji ws. faktycznych możliwości finansowych NBP" - powiedział premier.

Stopa_Szopa
z
rmf24.pl
dodany: 05.03.2026, 15:16:11
  • 7
  • #
    tusk
  • #
    glapinski
  • #
    nawrocki
  • #
    programsafe0
  • #
    mozliwoscifinansowenbp
  • #
    polityka
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 17:24:31 via Wykop
  • 4
Obywatel proszą o natychmiastowe przedstawienie warunków umowy sefe. Czy nikogo nie dziwi że przedstawiana jest narracja że to super umowa a żaden przedstawiciel rządu nie zaprezentował warunków tej umowy? Brzmi to jak nagonka telemarketera "Mamy dla Pani/Pana umowe na super preferencyjnych warunkach" po zapytaniu jakie są to super preferencyjne warunku rozmowa toczy się o wszystkim tylko nie o warunkach umowy.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

splinter96
splinter96
05.03.2026, 10:49:02
  • 667
Batyr mógłby publicznie nasrać na stół a pisowcy i tak by się cieszyli i mówili, że lewaków boli d--a a Nawrocki to najlepszy prezydent
#polityka #bekazpisu #bekazprawakow #nawrocki
splinter96 - Batyr mógłby publicznie nasrać na stół a pisowcy i tak by się cieszyli i...

źródło: 1000021665

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 11:06:19 via Wykop
  • 0
@splinter96: Załóżmy że chciał byś kupić coś do swojego domu ale nie masz wystarczającej ilości gotówki. Co wtedy robisz. Bierzesz pożyczkę od instytucji która udzieli Ci tą pożyczkę ale przyznawanie kolejnych transzy będzie zależne od niedokonca jasnych zasad czy sprzedajesz/zostawiasz coś cennego co masz w domu a zasady ewentualnej spłaty są jasne i klarowne? To tylko pytanie nie żaden atak na twoją osobę.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 11:27:17 via Wykop
  • 0
@Gartarr: Tylko nasuwa się pytanie czy ten kolega ma rację bo pełnej umowy tego "tańszego kredytu" nikt nie widział a hasło że jest tańszy mogło być tylko hasłem reklamowym. I tak jak napisałeś lepiej jest brać to czego jest się pewien że nas stać niż mieć nadzieję że nas stać a na koniec może się okazać że jednak niedokonca tak było.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 11:43:40 via Wykop
  • 1
@donaldJretard: Kredyt na nie jasnych zasadach zawszę jest czymś gorszym niż jasne zasady finansowania więc wstaw więcej uśmiechniętych minek na pewno wniesie to dużo do dyskusji.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 11:49:32 via Wykop
  • 0
@Drmscape2: Jak już wywołałeś temat zależności od praworządności to pewnie pamiętasz że jednym z głównych zarzutów braku praworządności w Polsce było stanowisko prokuratora generalnie przez polityka co według mnie było jak najbardziej zasadnym zarzutem tylko jak to się stało że przy zmianie władzy to stanowisko nadal istnieje, jest obsadzone przez polityka partii rządzącej a niby teraz już jest w Polsce praworządności? I pewnie jak sobię przypominasz były zarzuty również związane
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 11:54:13 via Wykop
  • 1
@CoJaToNieTY: A jest gdzieś dostępna treść umowy tej preferencyjnej pożyczki? Bo ostatnio wyszło na jaw że jakaś część kwoty która miała by zostać nam przekazana w formie pożyczki musimy oddać na rzecz ukrainy tylko nikt nie potrafi podać o jakiej kwocie jest mowa a to wydawało by się że jest to dość istotna kwestia w uznaniu czy są to preferencyjne warunki dla naszego narodu czy jednak dla nas nie do
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 12:00:24 via Wykop
  • 1
@donaldJretard: Tu nie chodzi o rozumienie czy nie rozumienie tu chodzi o dokładnie tą samą zasadę która obowiązuje przy braniu pożyczki/kredytu. Ile na koniec wyniesie kwota którą trzeba spłacić a w tym wypadku ile realnie otrzymamy pieniędzy (co jest dziwne by zastanawiać się nad tym w kwestii pożyczki która chcę się otrzymać) i czy może wystąpić wstrzymanie wypłaty środków bo ktoś uzna że ma zły chumor i więcej pieniędzy nieotrzymaniu.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 12:04:39 via Wykop
  • 1
@Gartarr: Bo podobno jeden z zapisów mówi o tym że pieniądze będą przyznawane w zależności od tego czy w danym kraju jest"/ "praworządność" ale czy tak jest czy nie jest tego do końca nikt nie wie bo nikt nie przedstawił umowy która miała by być podpisana. A jeśli chodzi o sprzęt wojskowy który został zakupiony to to czy był dobry czy nie dobry to nie mi to oceniać ponieważ nie
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 13:00:51 via Wykop
  • 0
@Misaka: No masz rację tylko nie bierzesz pod uwagę czy przy "preferencyjnych" warunkach pożyczki będzie nas stać na 100' OLED bo możliwe że będzie można za to kupić tylko 50' dla siebie a drugi taki sam dla sąsiadów. A również to czy jakość życia się pogorszy czy polepszy to tego całkowicie nikt nie wie.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 13:45:33 via Wykop
  • 0
@Misaka: A skąd wziąłeś informacje że pół procenta? Bo jak na razie to nikt nie chcę podać do wiadomości publicznej jaki procent tej pożyczki miał by trafić do sąsiada. Jak już wspomniałeś o tym że kurs euro może się zmienić na niekorzyść polskiej waluty to chyba nie trzeba przypominać historii brania pożyczek w obcej walucie i że jest to ryzykowne o czym jakiś czas temu było głośno.
  • Odpowiedz
SuperZenek
SuperZenek 05.03.2026, 16:16:38 via Wykop
  • 0
@ipkis123: Już pierwszego założenie jest błędne bo nikt nie potrafi powiedzieć co oznacza pożyczka na "preferencyjnych" warunkach bo nikt nie wie ile na koniec trzeba oddać ani co jest rozumiane sprawdzanie czy została dobrze wydana pożyczka z powodu braku przedstawienia tej umowy. Bardziej można było by to porównać do wzięcia pożyczki od kogoś kto udaje bank lecz nie obowiązują go zasady banku. A drugi podpunkt też jest nie bardzo adekwatny
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 9
  • Strona 1 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.02.2025

    Komentator
  • Rocznica
    od 10.12.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking