Wpis z mikrobloga

Na infolinię Media Expert na dział reklamacji to się ta w ogóle dodzwonić? Dzwoniłem tydzień ponad temu i po kilkunastu minutach czekania sobie odpuściłem. Teraz też dzwonię już kilkanaście minut i d--a.

Swoją drogą, to jak media expert wygląda od strony polityki wymiany monitorów np. z wadami matrycy jak np. problemy z martwymi pixelami?

Dodam, że nie minęło 14 dni od zakupu, ale owego modelu już na promocji nie ma.

#mediaexpert #zakupy #monitory
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@damian125: ME pewnie wygląda tak jak wszystkie inne sklepy, czyli oferują to samo co oferują producenci. Wielu producentów uważa, że pewna ilość martwych lub "stuck" pixeli (Pixeli czarnych lub zablokowanych na jakimś ustawieniu świecący ciągle tą samą barwą) jest ok i nie jest to powód do wymiany. Najczęściej mowa o przykładowo 5 martwych lub 3 stuck pikselach.

Moim zdaniem nie ma co dzwonić tylko od razu rób formularz z !rękojmi!
  • Odpowiedz
@Tomaszwro: Zależy, bo jak np. rozmawiałem z x-kom to podobno nie ma problemu jak do 14 dni z wymianą od ręki.

Rozmawiając w salonie ME, to takie gadanie od razu widać, że z kimś kto za wiele pojęcia nie ma, ale wymiany zrobić nie chce, bo bla bla bla. Liczyłem, że może coś więcej dowiem się na infolinii.

Monitor to Xiaomi Mi 2k i przy cenie 899 zł jest super, ale te problemy z pixelami... Przerobiłem już 3 sztuki, bo miałem zamówione jak była promocja i d--a... jak nie zielone świecące pixele, to trupy. Jedna sztuka fajna i na środku ekranu trup jak na złość. Gdyby to jeszcze gdzieś na krawędzi
  • Odpowiedz