Wpis z mikrobloga

Od lat nie rozumiem hejtu na allegro jeśli chodzi o stronę kupującego.
Czytelniejsze od konkurencji, łatwe zwroty, łatwe anulowanie zamówienia, tani Smart z darmowymi dostawami.
Ochrona kupującego która stawia się po stronie kupującego w prawie każdej sytuacji, a teraz jeszcze kurierzy allegro z dostawą tego samego dnia.
Mnóstwo ofert rat zero, doszło allegro Pay z szybkim podziałem na raty

Chyba jedyna potrzeba #!$%@? na allegro jaką odczułem to przez powtarzające się produkty czy mylące tytuły z którymi nikt nic nie robi. Ale ostatnio jakoś się z tym nie spotkałem.

Serio dla mnie to strona prawie idealna a jak są jakieś znaleziska o allegro to ludzie #!$%@?ą
#allegro #ecommerce
  • 1
@Kantar: ogólnie masz rację, ale jest kilka rzeczy do których można się przyczepić i stąd może pojawiać się niechęć
- wzrost prowizji co chwila
- allegro lokalne
- wadliwa produktyzacja