Aktywne Wpisy
sub +391
#rozdajo gry o piciu eliksirów!
Cześć mirki,
Z okazji re-launchu sklepu i premiery polskiej wersji gry, rozdajemy 3x Za Mało Many: Edycja Arcymaga :)
Za
Cześć mirki,
Z okazji re-launchu sklepu i premiery polskiej wersji gry, rozdajemy 3x Za Mało Many: Edycja Arcymaga :)
Za
KarguliPawlak +112
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Moim wymaganiem jest, aby auto było w automacie, stąd też doczytałem, że warto zainteresować się rocznikami powyżej 2018r., bo Ford wprowadził hydrokinetyka.
Tylko jaki silnik? 2.0 tdci 150 km ma ponad 10s do setki. Może warto brać 2.0 tdci 240km? Ale to bi-turbo. Nie będzie problemów z eksploatacją?
Może jednak szukać 2.0 ecoboost 240km? Mało ich jest i dużo palą. Macie jakieś porady?
Chciałbym wydać około 100k brutto, najchętniej w wersji Vignale
#motoryzacja #samochody
A tak serio sam mam dieselka i za każdym razem mnie denerwuje turbo dziura. 2.0 benzyna jest lepsza niz 2.0 diesel ... I nawet z tym nie handluj...
@Golfinho: no i? na nürburgringu się masz zamiar ścigać z dzieciakami w fotelikach? mając więcej mocy prawdopodobnie nigdy w życiu jej nie wykorzystasz w pełni o ile masz odrobinę rozumu za kółkiem
@Poldek0000: Oczywiście, że benzyna ma swoje zalety, ale w trasie pali dwa razy tyle co diesel. Mam obecnie jedno auto w dieslu i na trasy to świetna sprawa :) Drugie mam jednak w benzynie i też doceniam jej zalety.
@nowy_wykopowicz: Dzięki,
Jasne
Do Sierpnia 2018r. Był silnik tdci i powershift i te silniki poza jakimiś p--------i typu zapocenie na pompie wtryskowiej, wycieki na łączeniu skrzyni z silnikiem, sprzęgiełko alternatora były bardzo udane. Silnik Peugeota HDI. Z Powershiftami loteria. Po 2015r. są niby poprawione, tłumik drgań przeniesiony za skrzynie i wiekszosc jezdzi dobrze, ale też padają... natomiast taniej wymienic aktualnie Powershifta, uzywka po małym przebiegu to jakieś 6k + robota niż hydrokinetyka A8, który jest srednio dostępny w uzywce a nowa skrzynia w Fordzie kosztuje takie tam 27 000 zl...
2.0 ecoblue 240 KM (diesel) to proszenie się o kłopoty i tu już nie będę nawet pisal bo dnia by mi nie wystarczyło. Ale w skrócie już jedna głowice robilem w 240 KM diesel...
Idealnym wrecz rozwiązaniem jest silnik 2.0 eb również z hydrokinetykiem (po 2015r.). Silnik rewelacja, powstał przy współpracy Forda z Mazdą a jak wiadomo Mazda robi całkiem dobre benzyny. Skrzynia pancerna, wolna jak to hydrokinetyk przez co te 240 KM jest tylko na papierze. Realnie auto jezdzi jakby mialo około 200 KM. Spalanie jest tu tylko wadą, około 12-13l w mieście, ale masz auto bezawaryjne, prawie że bezobsługowe. Kolejnym minusem jest to, że 2.0 eb to już białe kruki na naszym rynku a sprzedalem ich w Polsce z kilkadziesiat sztuk i raz na jakis czas widzę w ogloszeniu moje
Czyli co? Najlepiej szukać 2.0 ecoboost w st line, ale zapewne ich tak mało, że nie znajdę?
W drugiej kolejności szukać starszego typu diesla, jednak z powershiftem. Może znajdzie się taki, który bedzie miał udokumentowane wymiany