Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zielony34: to się tyczyło kiedyś samochodów koreańskich,skodą czy dacią.
Zawsze jest ten sam schemat, wchodzą szturmem na rynek z gównianym produktem ale za uczciwą cenę, zaczynają się rozpychać łokciami w najniższym segmencie gdzie nikt nie zwraca za bardzo na nich uwagi, jak już zdobędą rzesze klientów, zaczynają rosnąć, produkty drożeją i już nikt nie szydzi z niskiej jakości czy biedackich rozwiązań. Rynek motocykli jest bardziej szczelny ale już zaczął kruszeć
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Ciekaw jestem nowego Vogue 800, który może być konkurencją dla TRK 502, bo na wersję 700 i 800 nie idzie się doczekać. Podobno Vouge pakuje tam silniki z BMW, nie wiem, ile w tym prawdy. Natomiast prawda jest taka, że produkują właśnie silniki dla BMW.

Też mnie zastanawia, czy Bajaj [40% udziałów KTM i Husqvarny] będzie prowadzi dalszą ekspansję w europie, czy skończy się na Dominarze i Pulsarze.

502X
  • Odpowiedz
@Zielony34: 650 DS/DSX to silnik 650cc z BMW F650GS robionego do 2012 roku. Loncin dla nich robił silniki. Zresztą Loncin tłukł im też skutery, C400 / C400GT (najpierw same silniki, potem całe maszyny). VOGE 800 będzie diabelsko drogi, CF Moto ma 800 MT, silnik KTM i kosztuje ponad 55 tysięcy. Ale to już jest mega wypas.

Po Bajaju nie spodziewałbym się cudów, niestety...
  • Odpowiedz
@URBN_Rider: Ale ten CF 650MT wygląda #!$%@? kozacko. Chyba się a Versysie\V-Stromie wzorowali. Dla mnie opcja lepsza od TRK, które udaje coś, czym do końca nie jest [przez silnik]
@Kick_Ass: 300SR wygląda też ciekawie.

Uważam, że Leoncin\CF Moto\inna jeszcze wielka firma powinny otworzyć ASO w EU. Nie puszczać w ofercie 500 motocykli, puścić max 5, ale dopracowanych pod klienta EU i spróbować konkurować.
  • Odpowiedz
@MisPalkis:

Pamiętam, że KTM miał przechodzić ze swoją średnią półką do Indii (790/890), nie wiem czy to się już zadziało.

I tak i nie.
890 jest z Austrii a nowy 790 (2023) z Chin, właśnie robiony przez CF Moto
  • Odpowiedz
@Zielony34:

Uważam, że Leoncin\CF Moto\inna jeszcze wielka firma powinny otworzyć ASO w EU.

Przecież już ma. Salon CF Moto mam 30 km od siebie.
Nawet patrzyłem 650 GT, bo szukam czegoś na wycieczki z żoną.
Ten nowy 1250 ciekawy, gdyby nie ten łańcuch
  • Odpowiedz
@Zielony34:

wytrąciło by argumenty z malkontentom.

W Polsce? Nie. Zobacz jaki tu dalej jest mit Toyoty.

A jest tak, że Francja to 2 rynek w Europie, dlatego od takich się
  • Odpowiedz
@PiotrFr moze i masz rację, w Polsce jest straszny beton umysłowy. Tutaj ludzie muszą mieć znaczek na baku, nawet jeśli rama była 2x prostowana. Trzeba się pokazać, jazda czymś mniej rozpoznawalnym na grupach na FB to "siara"
  • Odpowiedz
@Zielony34: i później 600 to nie motocykl ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale ogólnie nie jestem fanem kupowania chińskich wyrobów, nie dlatego że są źle ale dlatego, że mogą wykończyć europejską konkurencję na dłuższą metę
  • Odpowiedz