Wpis z mikrobloga

@Vite: dzięki.
Właśnie tam sprawdzałem na szybko. Chociaż na końcu mi jakieś dziwne rzeczy powychodziły.
Zamowie 14 i zobaczę. Najwyżej dorzucę 46 na tył
@PiotrFr: no "rozciągnie ci się napinacz o jedno ogniwo.

I aby to "naprawić" kupujesz zapinkę za 4euro zeszlifowujesz dwie sąsiednie zapinki i łączysz jedna.
Polecam zakuwane.

Przy okazji jak chcesz mieć bardziej dziki sprzęt to wsadź zębatkę 13z a na tył 46z.
@jaceks653: tu nie chodzi o braki mocy tylko o wykorzystanie mocy silnika.
I tak nie przekraczam 100. Nie jara mnie odkręcanie na prostych więc mocy tu jest dość na moje winkle i krótkie tory
gdzie o jedno ogniwo? Jedno to 15mm.

wsadź zębatkę 13z

W singlu to już będzie za duży hardkor. Ale 14 plus 46 (takie KTM ma w ofercie) to będzie 10% różnicy


@PiotrFr: no jeśli zmniejszysz zębatkę o jedno ogniwo to łańcuch także by trzeba było zmniejszyć o jedno ogniwo szczególnie jak jest już w połowie naciągu.

Zębatka 13z z przodu to nie żaden hardkor tylko zauważalna różnica a vmax i tak
@mpetrumnigrum:

jeśli zmniejszysz zębatkę o jedno ogniwo to łańcuch także by trzeba było zmniejszyć o jedno ogniwo

O niecałe pół ogniwa. Tak by się liczyło, gdyby łańcuch był w linii prostej a nie zamknięty. Ale mniejsza o to.

Zębatka 13z z przodu to nie żaden hardkor tylko zauważalna różnica a vmax


Nie chodzi o vmax. Z hardkorem chodzi mi o kulturę pracy, szarpanie itp. to w mały singlu będzie zauważalne. Duke
@PiotrFr: eee. A niby piszą że twoja maszyna jedzie 160km/h więc jak mu zmniejszysz do 13 zębów to jeśli KTM ma krótkie biegi to i tak pojedziesz te 145km/h.
No i z gazu będzie na koło może szedł na 1biegu.
Na początku to przeszkadza przy spokojnej jeździe ale na torze się przydaje i po za nim daje wiele radości.
@mpetrumnigrum: no przy serii pokazuje 155 przy 9000

Tylko przy 13z z przodu na pewno łańcuch do wymiany. Jest nowy, na początku naciągu a będzie 9mm różnicy
Chyba że 13z/46z to będzie 6mm i wyda.

Muszę to przemyśleć. Widziałem gdzie zębatki 13z chyab