Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: nie ma żadnej różnicy czy ty założysz z przodu 14z a z tyłu o 3 zęby więcej
Czy też z przodu założysz 13 zębów a z tyłu oryginał.
W sumie jest jedną różnicą na 3 zęby więcej z tyłu czyli dr facto dwa bo z przodu będziesz miał o jeden ząb mniej może ci nie starczyć łańcucha gdy jest nowy.
@PiotrFr: napisz jaki efekt. Ale tak jak pisałem przy np. 100 km/h będziesz miał większe obroty o około 800.

Ja bym jeszcze 2 zęby na tył przywalił aby z gazu motocykl szedł na koło i aby miał lepsze przyspieszenie.

A przy okazji 5 tys km to bardzo mało. To jest tak mało że motorowerem robię rocznie więcej.
Ale teraz już wiem gdzie był ten myk z niskim lisingiem.
@mpetrumnigrum:

A przy okazji 5 tys km to bardzo mało. To jest tak mało że motorowerem robię rocznie więcej.

Ty robisz ale ile robi statystyczny? Skoro nawet autem robią mniej niż 10k?
Inna sprawa, że nie znam nikogo, kto jesli jeździ to na tylko jeden motocykl ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja bym jeszcze 2 zęby na tył przywalił


Właśnie po eksperymentach najlepiej mi wygląda 13/47

Btw jakiś
Btw jakiś piggyback jak Coober czy powertronic poprawi reakcję na gaz?


@PiotrFr: nie znam tych nazw.
W firmach czip tuningowych posępną ci się do kompa i skorygują ilość paliwa czas przeskoku iskry i będziesz pan zadowolony.
Zresztą w ten sposób działają mapy w droższych motocyklach. Mapy na deszcz normalna jazdę i sport.