Aktywne Wpisy
PiotrFr +242
balticporter +276
Ten remiks „The Sound Of Silence” co puszczają ostatnio w radiu, to powinien zostać zakazany, a autor i rozgłośnie postawione przed Trybunałem w Hadze za zbrodnie przeciwko ludzkości ლ(ಠ_ಠ ლ)
#zalesie
#zalesie
Da się zrobić taki myk, żeby "skonsolidować" możliwie mocno koszty na jeden rok?
Przyjmijmy leasing już od stycznia danego roku, możliwie duży wkład własny (45%), 36 msc, 1% wykup.
Później myk ze zmianą harmonogramu (zapewne opłata wg TOiP leasingodawcy), tak żeby między lutym a grudniem danego roku nadpłacić możliwie dużo (nawet abstrakcyjnie, powiedzmy 50%)?
Czyli styczeń start leasingu - 45% wkładu własnego.
Później kosmicznie duże raty, które między lutym a grudniem dadzą sumarycznie powiedzmy nawet 50%.
Później przez kolejne 2 lata spłacamy śmiesznie małe pozostałe 4% i na koniec wykup 1%?
Chodzi o przypadek, gdzie bardziej opłaca się być na #ryczalt niż wrzucać raty w koszty (na skali/liniówce)... no chyba że dowalimy sobie na jeden konkretny rok kosmicznie duże koszty (i tutaj wchodzi na biało zmiana harmonogramu). Przechodzimy na ten jeden rok na skalę/liniówkę, a później znów wracamy na ryczałt (gdzie możemy już przeboleć te małe raty, z których odliczymy jedynie połowę VATu)?
Wołam @OptiFinance jako najlepszego eksperta w dziedzinie leasingu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W BMW tak samo mam.
@Namyslaw: Generalnie najlepszym rozwiązaniem jest zawarcie umowy już ze zmiennym harmonogramem czyli np. 45% OW + 3 pierwsze raty po 15%, reszta jakieś niskie wartości i wykup 1%. Szkopuł w tym, że firmy leasingowe zaczęły to lepiej kalkulować i w zeszłym miesiącu jak dostałem takie zapytania to mało która firma chciała to robić.
Wpłata 0%, raty minimalne jakie dało radę na 2022 (ryczałt).
@sadowiak: O widzisz :) Już podburzyłeś moją opinie wobec PKO, która i tak nie jest kryształowa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)