Wpis z mikrobloga

#szosa #rower
Witam mam pytanie amatora. Na przyszły sezon chciałbym kupić trochę lepsza szose. Chciałbym dopłacić do opcji z di2. Moje pytanie jest takie jaka jest różnica między 105 a ultegra na di2 prócz wagi? I czy jako amator co kula po 100km poczuje różnice między nimi I jest sens dopłacać do ultegry?
  • 22
@so0owa: miałem DI2 w MTB... bateria trzyma bardzo długo i często jak mi migało, że trzeba ładować to spokojnie kilka razy mogłem jeszcze jechać pojeździć. Kiedyś pojechałem na pewną górę i musiałem tam wjechać na lekkim przełożeniu. Pech chciał, że na szczycie góry się rozładowało i 30 km do domu wracałem na tym samym przełożeniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ogólnie to niemiałbym ciśnienia, żeby dokładać kilka tysia
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@so0owa: Klamkomanetki od 105 nie mają trzeciego przycisku, który możesz zaprogramować, żeby np. zmieniać ekrany w komputerku.


@Serkowy: o cholera, nie wiedziałem że tak się da. To teraz muszę poszukać pilota do Garmina ()
czy jako amator co kula po 100km poczuje różnice między nimi I jest sens dopłacać do ultegry?


@so0owa: jako amator jeżdżący trochę więcej wszystko powyżej Tiagry traktuję jako kaprys. Sam mam jeden rower w 100% na 105, a drugi na mieszaninie Tiagra-GRX-105-Ultegra. Obecna Tiagra jest super, chodzi lżej i dokładniej niż przerzutki używane przez profesjonalistów 20 lat temu. I to nie jest tylko moja opinia, ale też znajomego mistrza Polski U-23
@dzangyl Rozwiń? Bo nie upieram się bardzo w shimano tylko te akumulatory mnie martwią i kiedyś spotkałem się z opinią że przednia przerzutka przeskakuje I łapie luzu.
@Mr_andrzej: a tego to nie wiem
@so0owa: tak mi polecali tutaj, że SRAM Rival lepszy, ale to pewnie zależy co kto lubi. Niby to, że w SRAM masz osobne zewnętrzne akumulatory to lepsza sprawa, bo jak ci się rozładuje z tyłu w trakcie jazdy to zamieniasz miejscami i jedziesz jakoś bez przedniej przerzutki ( ͡° ͜ʖ ͡°)