Wpis z mikrobloga

Mój ziomek z #mx5 NC z którym jeździmy na torze w tym roku w #uk rozpoczął nagrywanie na YT i będzie tam opisywał tuning po swapie na silnik który składa z jakichś Fordów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak czy inaczej zapraszam bo gość ma sporo wiedzy, szczególnie dla użytkowników #mazda

A ja swoją drogą też muszę na swoim kanale to zacząć robić pod #bmw w końcu szczególnie że możliwe że uda mi się w tym roku pojechać z Mishą na #nurburgring #nordschleife ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

#samochody #motoryzacja #wyscigi #motorsport #tuning
sorek - Mój ziomek z #mx5 NC z którym jeździmy na torze w tym roku w #uk rozpoczął na...
  • 13
A swoją drogą jakby ktoś chciał zacząć przygodę z motorsport w UK to polecam, MX5 NB można wyrwać za ~1000-2000 natomiast NC już za 1500-3000 tak więc jest się czym bawić a to naprawdę genialne zabawki na tor i nie trzeba do nich dużo dokładać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A na pewno będę miał na wiosnę jakąś MX5 na sprzedaż ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sorek: genialna MX-5 na tor to taka z 3.0 V6 najlepiej od Jaga :)

Jak ja pojde w tym kierynku to albo bedzie to Abarth 124 z modami MTD albo MX-5 NB z V6tka z modami Rocketeer - silniki w MX-5 niestety to lipa jak sie przyzwyczaisz do czegos porzadnego i chipy niewiele daja.

Niestety u mnie najpierw bedzie mod siedzenia zebym w ogole mogl sie zmiescic - do Abartha znalazlem
A swoją drogą jakby ktoś chciał zacząć przygodę z motorsport w UK to polecam, MX5 NB można wyrwać za ~1000-2000 natomiast NC już za 1500-3000 tak więc jest się czym bawić a to naprawdę genialne zabawki na tor i nie trzeba do nich dużo dokładać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A na pewno będę miał na wiosnę jakąś MX5 na sprzedaż ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sorek: 3 litrowe V6 od Jaga jest lżejsze niż fabryczny żeliwny gówniany silnik - dodatkowo krótszy - więc rozkład masy będzie jeszcze lepszy.

Obczaj temat - serio to najlepsze co można zrobić z MX-5

Turbo nie rozwiązuje tematu - charakterystyka nadal gówniana
3 litrowe V6 od Jaga jest lżejsze niż fabryczny żeliwny gówniany silnik - dodatkowo krótszy - więc rozkład masy będzie jeszcze lepszy.


@ArpeggiaVibration: ja mówię o NC, w NB jest sporo lepszych opcji niż ten Jaguara a znam ten mod.
@sorek: jak ja obczajalem temat to do NA i NB niewiele się mieściło albo były różne inne problemy - ten od Jaga podobno bezproblemowy, mocowo idealny jak i że względu na masę.

W zasadzie ja osobiście wolałbym uturbiony nowoczesny silnik ze zmiennymi fazami właśnie ala to co jest u Abartha - dołożenie turbo do silnika który trzeba kręcić w opór nie rozwiązuje problemu słabej charakterystyki. Ten sam problem jest chociażby w
w NC ponoć jest więcej miejsca i mój ziomek wchodzi bez problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@sorek: w NC tak do 185cm na luzie się można zmieścić, ale zawsze można wsadzić niższe fotele.

NA, NB i ND są mniejsze.
@ktoosiu: Ziomek 190 u mnie już szorował głową po dachu xD
Oczywiście zależy też od budowy ciała i proporcji.

No i zawsze pozostaje otwarcie dachu, wtedy 3 metrowiec wejdzie na wysokość xD