Wpis z mikrobloga

@KochanekAdmina: no nie do końca. Przecież lokal może mieć i 50 dowozów dziennie, co może wydaje się dużo ale może nie wystarczyć na koszty - nie wiemy ile mają czynszu, ile płacą za media, ile kosztują ich pracownicy, itd. Ludzie zapraszają Gesslerową chcąc rozbujać taki lokal z 50 do 150 dowozów dziennie, a ona im robi totalną rewolucję i knajpę tematyczną np. ziemniaki w 10 odsłonach, gdzie nie trzeba być geniuszem
. Ludzie zapraszają Gesslerową chcąc rozbujać taki lokal z 50 do 150 dowozów dziennie


@g455: Tylko że Gesslerowa od 25 sezonów nie rozwineła ani jednej restauracji pod kątem bycia jadłodajnią na wynos.

Wbrew pozorom Kuchenne Rewolucje dają ogromny boost do popularność, jeśli właściciele tego nie #!$%@?ą i utrzymają smak i jakość to rozwijają się w #!$%@? tempie. Jak ktoś wie lepiej to kończy jak mój ulubiony odcinek z Anią z zielonego
@g455: tylko czy padają bo pomysł nie ma prawa się sprawdzić, czy po wyjeździe ekipy wracają stare patologie. Jeśli robisz restaurację, która ma serwować specyficzne menu dla którego ludzie przyjeżdżają z daleka, a zaczynasz ciąć na jakości, masz kiepską obsługę to promocja w tv nic nie da.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@okboomer: przykład folklor w Jastrowiu, po rewolucjach bardzo dużo inwestowali, młyn własny mają, pieką swojskie chleby, sprzedają lokalne wyroby i wina, bez rewolucji pewni nie byłoby kasy na inwestycje a dzięki nim dalej raczej dobrze sobie radzą. Po rewolucjach śladu nie ma ale ten medialny zastrzyk gości wykopał ich na wyższy level, czego nie przespali.
@akcug: Jastrowiak? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do Gesslerowej to uważam że ona sama nie wpada, na pomysły wystroju a nawet nazewcistwa "nowych" lokali gdyby nie pomocnicy to by w tym progamie były same głupie pomysły Gesslerowej.

Może to plucie jadem ale gdyby nie jej mąż i rozwód, po ktorym przejeła 3 największe restuaracje nie były by jej programu.( ͜͡ʖ ͡€)
Polskie rewolucje to ogólnie mają świetne statystyki patrząc na skalę światową. Jadłem w kilku takich restauracjch i zawsze było super


@jamajskikanion: Kwestia specyfiki rynku, im bardziej normalne jest otwieranie własnego biznesu tym łatwiej znaleźć "perełki" do TV. Kitchen Nightmares na którym jej program jest bazowany pokazuje to idealnie - w UK gdzie więcej ludzi niż w PL otwiera własne biznesy, potrafili znaleźć mocniejsze przypadki, ale blednie to do porównania z US