Wpis z mikrobloga

@Dejwor: Najprosciej? Scianki sa tylko przy drogach dluzszych niz "jeden". Przez "jeden" rozumiem najtansza mozliwa droge - mniej wiecej bok jednej kratki. Jesli najmniejszy koszt podrozy z noda do noda to 500 sulphite (konkretna wartosc dla danej glebokosci)... sciane znajdziesz tylko pomiedzy nodami, pomiedzy ktorymi koszt jest wiekszy niz 1000.
  • Odpowiedz
@revoolution: no masz punkt z nodką armor, currency itd. Z takiego punktu mogą wychodzic 1,3,4 drogi. Jeżeli masz punkt przez który droga tylko przechodzi w dwóch kierunkach, to z tego punktu szukasz drogi z wallem

to najszybsza metoda - druga metoda to szukanie pustych komórek, przez które nie przechodzi żadna droga - tam na pewno jest coś ukryte (jakoś tak to było - ja szukam wg 1 metody)
  • Odpowiedz
@Erlade: wlasnie od kolegi slyszalem ze jak bede wybierał najdłuższe drogi to tam raczej będą ale chcialem sie was zapytac o jakies moze lepsze tipy
  • Odpowiedz
@Dejwor: Mam propozycje. Skończ grać w ta grę. Od cholery czasu spamujesz tag jakimiś gowno pytaniami zamiast obejrzeć poradniki w necie. Dodatkowo odradzasz innym i psujesz im przez to grę. Powiem w skrócie. Idź precz.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Dejwor: jak widzisz na przykładzie, delva można podzielić na siatkę kwadratów. Jeżeli droga która prowadzi do wybranego celu, przechodzi przez kwadrat na którym nie ma żadnego "node'a" to jest tam potencjał na fractured wall, i takie kwadraty masz tam właśnie zaznaczone na żółto. Najlepiej brać dłuższe trasy, dolecieć do końca, skończyć finalną walkę tak by zaliczyło dotarcie do celu i wtedy cała ścieżka która szedłeś się podświetla, wtedy wracasz się i
  • Odpowiedz