Wpis z mikrobloga

@Rogi_: tak tez tak mam, ale akurat ta funkcje mozna wylaczyc. w instrukcji auta niby przestrzegaja przed zostawianiem zima na recznym

@WybuchowyCzajnik: czaje. kiedys mialem nieszczelny reczny to pare razy mialem zdziwko jak odruchowo zaciagnalme reczny. potem juz zimą tylko na biegu zostawialem nawet jak mialme juz naprawiony reczny to wolalem nie sprawdzac czy przymarznie :P
@ssto: U mnie w podręczniku dot. obsługi auta jest napisane, by pierw P, potem ręczny. Na płaskim nie ma różnicy. Myślę, że ręczny pierw powinno się raczej aplikować gdy parkujesz na wzniesieniu.
@kmovsky: u mnie ze najpierw wciskasz hamulec zasadniczy (pedał) i cala operacje robisz na wcisnietym. Wcisniety-->P--->reczny--->gasisz auto--->zwalniasz hamulec zasadniczy. tak to u mnie w instrukcji wyglada
@susi33: Chłopie, nigdy nie trzymaj na samej blokadzie, bez względu na cokolwiek. W blokadzie automatu jest bardzo mało materiału i nie jest to przystosowane do trzymania takiej wagi jak waga auta, co najwyżej do trzymania (w blokadzie) drążka zmiany biegu. Jak będziesz postępował inaczej lub masz takie auto, z którym tak się obchodzono, to niestety czeka remont lub nagła awaria.
Jeżeli ręczny jest problemem (bo nie puszcza itp.) to niestety w