Wpis z mikrobloga

@dr-proktor: I potem ludzie narzekają że dostają awizo :D
A ty nie mogłeś zadzwonić i uzgodnić? kurier to nie call center, żeby wydzwaniać po ludziach, bo jakby chciał dzwonić do każdego to mógłby sobie zmienić prace na biurową bo kilka godzin by siedział na słuchawce a nie doręczał przesyłki.
Dlatego nie warto iść ludziom na rękę, tylko zgodnie z regulaminem jaki dana firma ma, nie ma kogoś w domu to awizo/odbiór
@r5678: A kto powiedzial, ze nie bylo mnie w domu?

Jeszcze nigdy nie dostalem awizo od kuriera - kazdy inny typu InPost, DPD czy UPS potrafi zadzwonic nawet przed tym jak dostarczy przesyłkę - ale jakos DHL juz 'nie jest call center' ;-)

Dlatego nie warto iść ludziom na rękę, tylko zgodnie z regulaminem jaki dana firma ma, nie ma kogoś w domu to awizo/odbiór w punkcie.


Myślę, że widzisz temat
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ekstravaganza: Z jednej strony to powinno być normalne bo ludzie nie powinni ruszać czyichś paczek z drugiej strony też się czasem wkurzam jak kurier nie da chociaż znaku życia że był i zostawił paczkę pod skrzynkami lub u portiera XD
@Ekstravaganza: A weź. Mi ostatnio położył RTXa 3090ti po prostu na stoliku w kamienicy. Takim na dole w klatce, gdzie każdy przechodzi obok, a ludzie mają skrzynki pocztowe na ścianie za nim. Nawet nie zadzwonił dzwonkiem, a jako imię osoby której paczkę przekazał- wpisał "T. Avolo". Z włoskiego (bo tu ma miejsce sytuacja) można to przetłumaczyć na "S.Tół". Geniusz no.

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@r5678: nigdy nie narzekam na awizo, bo jeśli tylko jest taka możliwość przekierowuję do punktu. Narzekam tylko wtedy kiedy przez bałagan w systemie takie przekierowanie nie "zaskoczy" a kurier dzwoni poirytowany, że niema mnie w domu (w końcu miałem podany przedział czasowy 8-18, powinienem siedzieć i czekać XD). Nie ma niczego gorszego dla klienta indywidualnego niż tradycyjne usługi kurierskie. Jak zamawiam coś do firmy - ok, ktoś zawsze odbierze, choćby sekretarka.