Wpis z mikrobloga

#banki #oszustwo #pko

Od wczoraj wydzwaniały do mnie numery telefonów. Głucho. Oddzwaniam: chamsko ucięte K.O. Bank Polski Dzień dobry. Myślę - oszustwo na 1 km.

Dziś inny numer telefonu (łącznie dzwonili chyba do mnie z 4 czy 5 numerów co 1-2h) - jakaś baba że jest pracownicą banku i czy jestem XYZ. Ja mówię że nie mam zamiaru rozmawiać i dobrze wiem, jak łatwo można się podszyć pod numer banku. Oburzenie w głosie i ewidentny w---w (sugerujące, że jakim prawem jej nie wierzę), co tym bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu.

W końcu telefon na infolinię, mówię o próbie oszustwa.
Baba z infolinii: tak to my dzwoniliśmy do Kaj00r n razy, przepraszamy, zaznaczymy że nie jesteś zainteresowany tę formą kontaktu. Chcieliśmy zaproponować kredyt xD

PKO BP nie uczy się i zatrzymało się w epoce telefonu wydzwaniającego.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kaj00r Aby uniknąć tego rodzaju sytuacji proponujemy wycofać zgody marketingowe - można to zrobić w iPKO (Ustawienia ->Zarządzanie zgodami). Jak w prosty sposób zidentyfikować, czy rzeczywiście dzwoni do nas pracownik banku? Wystarczy poprosić o weryfikację tożsamości. Wtedy w IKO powinno przyjść powiadomienie z jego danymi - jeśli to nasz pracownik - jeśli takie powiadomienie nie przyjdzie, to ... jest to oszust i najlepiej się rozłączyć.
  • Odpowiedz
@mm4tt Na ten moment nie ma w serwisie opcji, żeby ustawić to w taki sposób jak piszesz.
Możesz przesłać sugestię przez zakładkę Wiadomości na swoim koncie - trafi do naszych specjalistów i weźmiemy to pod uwagę podczas dalszego rozwoju naszych usług.
  • Odpowiedz