Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki, pisalem ostatnio o oszustwie w aplikacji #freenow moja rozowa w piatek zostala skasowana 524zl! Kurs ok 4km.
Kierowca rowniez postanowil oszukac tym ze pewnie przedłużył przejazd, pokazane 22min przejazd..
Próbowaliśmy sie jakos z nimi skontaktowac za pomoca formularza zgłoszeniowego, cisza do dzis, odpisuja same boty..
Czekamy na #chargeback z #mbank
Ale na przyszlosc radze uwazac na uslugi z tej aplikacji, trzymajcie sie!

#oszukujo #taxi #afera #wroclaw
źródło: comment_1671618048RWyY0zrPLCDhI7k3cwU5X8.jpg
  • 27
@Szawagier: może dwóch na jednym koncie, drugi się zalogował i zakończył kurs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@pasta_alla_carbonara:
Sprawdza po GPS tylko w sumie faktycznie adres w apce ważniejszy. Jeśli wpiszesz adres poprawny ale kierowca zakończy kurs w innym miejscu bo np. wysiadasz bo korek. To lokalizacja i tak jest ta która wpisana przez ciebie. Przynajmniej ja tak miałem.
@AshtarPL: co by nie bylo, powinien byc kontakt z obsluga aplikacji i możliwość weryfikacji takich przejazdów.
Licze ze jak najwięcej osob to zobaczy i przemysli zanim skorzysta z uslug #freenow
Taka rzecz mogla sie wydarzyc, ale wtedy musi byc możliwość ewentualnego zwrotu pieniędzy, a nie milczenie i odbijanie sie od sciany.

Freenow = oszuści
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Szawagier: ja miałem podobny numer ostatnio, miałem ustawioną trasę, czekałem na kierowcę, apka znalazła mi kierowcę na drugim końcu miasta, w 2 sekund "podjechał" do mnie, w kolejne 2 "zawiózł" mnie na miejsce i podliczyło mi przejazd ¯_(ツ)_/¯ Na szczęście kasę odzyskałem jeszcze jadąc uberem, którego zamówiłem chwilę później.
@Szawagier: mam rację ale nie z tego durnego powodu o którym piszesz.
Pierwszą wiadomość - odpowiada bot.
Druga - bot wysyła voucher na 15 zł.
Trzecia - odpowiada konsultant.
Skoro utworzyłeś 10 zgłoszeń to na każde odpowiedział ci bot, taki mają system, a przynajmniej mieli kiedy ja zgłaszałem.

Spamuj im ciągle w jednym zgłoszeniu, żeby nie zostało zamknięte aż ktoś ci odpisze. Chyba że już trafiłeś do spamu.
źródło: comment_1671705905Pc2h9TKiveUdQUnjH9CieN.jpg
@AshtarPL: człowieku, o jakim spamie Ty piszesz?
Skoro odpowiedzial bot, i byla cisza przez 3 dni to co mialem zrobic? #!$%@? mi 500zl nie 50zl
Co ma do rzeczy ilosc zgloszen? Odpowiada sie na pierwsze z rzed.
Odnisze wrażenie ze pracujesz w tych chlamie i to chyba w dziale "obsluga klienta"
Napisz jeszcze, ze to moja wina xd
@Szawagier:

Odnisze wrażenie ze pracujesz w tych chlamie i to chyba w dziale "obsluga klienta"

Miałem sytuację że ściągnęli mi więcej i tak ja wyjaśniłem, skąd takie wrażenie?
Odnoszę wrażenie że zbyt bystry nie jesteś. Dobrze ci radzę a ty #!$%@? jakaś szopkę. W sumie nie dziwię się, że ciebie oskubali, takich ludzi trzeba właśnie skubać.

Co ma do rzeczy ilosc zgloszen? Odpowiada sie na pierwsze z rzed.

No mi jak
@AshtarPL: Napisalem jak wygladala sytuacja, a ty piszesz jak moglem zrobic, moglem to wiesz.
To jest firma ktora ma jakies szczeble i ludzi ktorzy maja swoje obowiazki, a nie kolega z osiedla ktorego mozesz sobie wrzucic do spamu.
Idz badz bystry gdzies indziej, bo najwyraźniej nie masz pojecia o czym w ogóle piszesz..
@Rookie34: freenow sie nie odzywa zero kontaktu, po prostu sa oszustami.
Czekamy na rozwój sytuacji w banku, na chargeback jest 30dni.
Jak sie nie uda to przejdziemy sie na komisariat zglosic sprawe, zobaczymy co powiedza, jeżeli beezie trzeba to pojde z dziadami do sądu