Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Ranger: coa takiego bylo w pierwszych bmw i3 i zrezygnowali z tego bo rzad niemiecki nie uważał ich za elektryki tylko za hybrydy. Tak zapamietalem opowiesc przedstawiciela bmw.
@Ranger: akurat jezdzilem nowym x-trailem z tym napedem plus 4x4, samochod zajebiscie wyciszony - silnika podczas spokojnej jazdy nie slychac, podczas intensywniejszego przyspieszania jest slyszalny jednak nie jest to wycie jak przy hybrydach z cvt, wektorowanie kazdego kola tez daje poczucie super pewnej jazdy. ogolnie bylem bardzo pozytywnie zaskoczony tym samochodem. nie jest to bardzo emocjonujacy samochod ale bardzo odprezajacy, przyjemny i bezpieczny do jazdy, szczwgolnie bylem zaskoczony tym, ze jazda
@Ranger: jedtne nad czym sie zastanawialem to awaryjnosc tego ukladu. zw wstepnego reasearchu naped ten od ok 5 lat jest uzytku w Japoni, a sam silnik to konstrukcja z roku 2014, wiec jezeli chodzi o jej awaryjnosc w normalnym uzytkowaniu zostala sprawdzona, nie wiem jak ma sie to do tego ze w tej wersji jest to generator pradu