Wpis z mikrobloga

Ok jak chcesz, ale to strata kasy żeby zrobić swapa... Ja mam 105KM i mi wystarczy.


@sherriff: moje pierwsze auto miało 115KM, później miałem takie 175KM, 210KM, 250KM, 300KM, teraz prawie 400KM, rozglądam się za czymś grubo 500+

Różne ludzie, mają różne potrzeby. To że ty lubisz ziemniaki, nie znaczy że każdemu wystarczą jako zdrowa dieta

Wymiana turbo to nie swap, ale nie od tego się zaczyna jak chodzi o
  • Odpowiedz
@sherriff: Miałem 102 w poprzednim aucie, teraz mam 150 i potężnej różnicy nie ma, ale jak zobaczę różnicę na papierze, to zastanawiam się, jak mogłem jeździć tym 102 i się nie w------ć.
  • Odpowiedz
@Atreyu: Akurat w TSI nie trzeba modyfikować układu paliwowego. Jedynie co to zmienić turbo na takie od seryjnego 2.0 bo pasuje p&p, ewentualnie jakiś intercoolerek czy rozluźnienie wydechu i byłoby pod 280 koni z 400 niuta
  • Odpowiedz
280 koni i 400 niuta a to już by było fajne


@podalem_zly_numer: miałem dwa fwd 250 koni z turbo, niefajnie się tym jeździ bo za dużo mieli kołami w miejscu. Nie ma mowy o dynamicznych startach jak minimalnie popada, nawet na pilotach

Wrzuć soft, jak ci nie wystarczy to wtedy myśl dalej. Po zmianie turbiny i tak musiałbyś stroić
  • Odpowiedz
@Atreyu: właściwie to trzeba by pomieszać softy od 2.0 211 i trochę z mojego, widziałem ze tunerzy to ogarniają bez problemu bo łatwa robota. Na mocy to mi szczególnie nie zależy a bardziej na momencie obrotowym bo obecne 250 NM na 1450 kg to jednak za mało
  • Odpowiedz