Wpis z mikrobloga

@goedenavond: wbrew pozorom to podczas awarii na taśmie więcej #!$%@?. W dodatku opory toczenia są jakieś niedorzeczne przy klejeniu na taśmę.
No i zgadzam sie z Tobą lepiej było dopłacić kilka stówek do kół na oponkę - dać szybki zestaw opona+dętka i mamy z 15w zysku w stosunku do nawet topowej szytki jak competiton. Nie mówiąc o tym jakby OP założył jakieś Tufo bo tutaj straty idą w 30w+
@Mr_andrzej: Aaa No i jakbym miał kase na rower to bym canyona speed max kupił albo treka ale założenie było, ze jeśli w tym roku to musi być budżetowo. Ja na te koła 1450 zł wydałem xd
@Piechun: to w sumie błędne myślenie. Na tej bazie da się zbudować dobry rower - poszukaj informacji o aerotestach na torze w Pruszkowie, które organizuje Piotr Klin. Podstwa to dobra pozycja, a później można dosmaczc rower.
@Lohengrin: Mam przekrok 91, jak wyższe waty wrzucę na treningu to zakładam możliwość obniżenia o 0,5 cm. Każdy rower mój tak wyglada a mam 3 xd
@Mr_andrzej: uwazam ze za 6150zl zrobiłem co mogłem, wiem ze mogę wydać 1000zl na fitting profesjonalny (raz w sumie na takim byłem i się rozczarowałem, wyszło ze nie do końca jest profesjonalny xd) i się dopasować lepiej ale serio 2 tyg było wszystko próbowane,
@Piechun: Zabawne mam kolegę który ma bardzo podobnie na nazwisko jak twój nick i go 3 lata temu wkreciłem w triathlon ( ͡° ͜ʖ ͡°) sam mam przerwę 3,5 roku teraz a rower i cały sprzęt leży, muszę w końcu się zabrać znowu do treningów ( ͡° ʖ̯ ͡°) a co do ramy ciekawe, ja mam 190 wzrostu a rame mam L a
@Piechun: dobra a teraz szczegoliki kolego ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Jakie waty i prędkość robiłeś na szosie w pozycji ze zdjęcia.
I jakie na czasówce bo jak rozumiem już na niej startowałeś?
@TypowyXD: Na szosie na 1/8 NP 236w, 1/4 np 234 w a 1/2 np 190 wat Le skurcze milem, celowałem w 220 średnia. Na czasówce jechałem tylko chwile na trenażerze. 1/8 srednia prędkość 35, 1/4 34.2, 1/2 32