Wpis z mikrobloga

Kurcze, obiecałem sobie, że jak dostanę praktyki to kupię w końcu samochód (jak na święta musiałem wypożyczyć samochód żeby do domu dojechać to płakałem jak płaciłem takie pieniądze za samochód na 5 dni). No i mam praktyki od lutego, i wtedy chciałem się zacząć za tym samochodem rozglądać. Jak już się przeprowadzę i w ogóle. No ale tak teraz myślę, że, żeby się przeprowadzić znowu będę musiał wypożyczyć samochód i wydać niepotrzebnie dużo. Ale teraz sesja i nie mam czasu za bardzo latać oglądać samochodu, a też nie znam się na tyle na tym, żeby też samemu kupić używany samochód.

W każdym bądź razie zajrzałem na lokalne ogłoszenia z używanymi samochodami. Szukam czegoś do 3000 Euro i najpierw chciałem celować w #vw #golf Mk. IV. Ale tak patrzę na te ogłoszenia w tej cenie tutaj można już znaleźć #bmw e46, nawet 328i. Szczerze aż tyle mi nie trzeba, a 318i lub 316i by mi w zupełności wystarczyło (a ofert do tej kwoty, z tego modelu jest całkiem sporo). I tak mnie kusi, żeby iść je pooglądać, ale ani czasu nie mam, a też się pewnie za bardzo napalę. :(

Teraz moje pytanie: Warto w ogóle w takiej cenie oglądać te bemki? Na co w razie czego zwrócić uwagę? I gdzie można coś konkretnie poszukać o E46?

Czy w ogóle na razie dać sobie spokój i szukać na spokojnie po przeprowadzce? A i zapomniałbym mieszkam i po przeprowadzce jeszcze przez pół roku będę mieszkał w Niemczech.

tl;dr

#motoryzacja #samochody #takietrochegorzkiezale
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Im_from_alaska: Już ładne buty (i pościel mam, było w poprzednim wpisie) ;)

@Mowi: Bo od tego jest tl;dr, czyż nie? Niestety jedną, z moich wielu wad jest przesadne rozpisywanie się, o dziwo na żywo mało gadam. Przepraszam. :(

@wiwiwi: 3000 Euro odłożyłem. Praktyki pozwolą mi na bezstresowe utrzymanie samochodu, dlatego też chcę kupić.
  • Odpowiedz