Aktywne Wpisy
Harven +754
nocne_zwidy +53
Mam bekę z ludzi, którzy mówią, że chętnie wróciliby do szkoły zamiast siedzieć w pracy xD
Jak pomyślę ile czasu spędziłem w szkole, a później w domu przy książkach na wkuwaniu często zbędnej wiedzy takiej jak "czym zajmował się Wokulski zanim poznał tę dziwkę Łęcką", to aż mi przykro ile czasu zmarnowałem na zdobywanie wiedzy, której już w większości i tak nie pamiętam.
W tym okresie mógłbym poświęcić więcej czasu na realizowanie
Jak pomyślę ile czasu spędziłem w szkole, a później w domu przy książkach na wkuwaniu często zbędnej wiedzy takiej jak "czym zajmował się Wokulski zanim poznał tę dziwkę Łęcką", to aż mi przykro ile czasu zmarnowałem na zdobywanie wiedzy, której już w większości i tak nie pamiętam.
W tym okresie mógłbym poświęcić więcej czasu na realizowanie
@KanapkaPL:
w samej wymianie? Absolutnie nic.
W wymianie dzisiaj? Absolutnie wszystko, bo tylko pokazuje jakim kto jest człowiekiem i jakie ma podejście do życia. Zamiast spokojnie zapisać się dwa tygodnie temu na wymianę, w poprzednią sobotę podjechać sobie kulturalnie na określoną godzinę, odstawić auto i w spokoju spijać kawę czekając na wykonanie usługi to nie, bo
Stanie taki nad tobą i sypie złotymi radami jakby go ktoś o zdanie pytał.
Nawet głupiego poziomu oleju nie mogę sprawdzić bo od razu wyrasta jak spod ziemi i:
"co tam sąsiedzie zepsuło się? a w moim 20 letnim passaciku nie pamiętam kiedy ostatnim razem pod maskę zaglądałem".
@rybsonk: a później w razie kapcia będzie skakał po kluczu bo "wulkanizator" #!$%@?ł 200 Nm pneumatem i dynamometrycznym sprawdził czy nie za mało
I historia nie z dupy wzięta, bo sam mam kilka kluczy dynamometrycznych i nigdy nie zdarzyło mi się żeby nie było dokręcone tyle ile ma być. Rekord to niewiele ponad 200 Nm momentu odkręcenia na kluczu wychylnym
Rozumiem, ze śnieg może zaskoczyć w październiku ale w połowie listopada?
@dr3vil: niby #!$%@? jak.
Letnia co najwyżej nie klei przy takiej temp. Jak sie ma niby uszkodzić i od czego?
I nie chodzi o oszczedzanie pieniędzy.
Wkurzyło mnie, ze nawet nie przejada felgi i piasty szczotką drucianą tylko wkręcą na rdzę i nara. Albo przejadą smarem miedziowym co jest jeszcze gorsze.
Wyczyściłem piasty i felgi szczotką drucianą na wiertarkę i robię sam.
Przynajmniej
A co do twardnienia i kruszenia - to jest akurat efekt UV, gdzie opony mają w sobie filtry i te długo wystawione na czynniki zewnętrzne (liczone akurat powyżej dekady) nabierają takich zniszczeń.