Aktywne Wpisy
McBreed +187
Mała aktualizacja apropos wyjazdu do Legii cudzoziemskiej, wołam pulsujących poprzedni post.
A więc tak, wczoraj byłem pod centrum rekrutacyjnym, kręciłem się, coś zjadłem i postanowiłem, że uderzam. #!$%@?, drzwi zamknięte. Próbowałem się tam dodzwonić, ale mój e-sim pozwala tylko na internet, no nieważne.
Po drugiej stronie tego obiektu były bramki, więc wyskoczyłem do jakiejś dwójki zaskoczonych Francuzów, którzy opuszczali obiekt i zapytałem moim angielsko - francuskim, jak mam się dostać do tego
A więc tak, wczoraj byłem pod centrum rekrutacyjnym, kręciłem się, coś zjadłem i postanowiłem, że uderzam. #!$%@?, drzwi zamknięte. Próbowałem się tam dodzwonić, ale mój e-sim pozwala tylko na internet, no nieważne.
Po drugiej stronie tego obiektu były bramki, więc wyskoczyłem do jakiejś dwójki zaskoczonych Francuzów, którzy opuszczali obiekt i zapytałem moim angielsko - francuskim, jak mam się dostać do tego
3x32 +37
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@RitmoXL: a to nie było tak, że sam chciał, bo tracił prowadzenie w generalce?
A i tak dodam, kiedyś czytalem że pomimo astronomicznych mocy, to już na początku lat dziewięćdziesiątych rajdówki grupy A przebijały czasy na odcinkach specjalnych pomimo mocy prawie dwukrotnie niższych
@jedlin12: Nie ma co do tego wątpliwości. Rozwój technologiczny silników turbo i raczkująca komputeryzacja idealnie zbiegły się z latami prosperity w motoryzacji stąd zaangażowanie producentów samochodów praktycznie wykreowało znaną do dziś rywalizację koncernów w rajdach. Oprócz bezpieczeństwa