Aktywne Wpisy
OVHcloud +81
Cześć!
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
mickpl +422
Stano pedzioł w Kanale Zero, że nie ma pojęcia jak zrobić materiał o lobbingu co do dopłacania deweloperom, dłuższy niż 15 minut, żeby był interesujący i żeby było w ogóle o czym gadać.
No nie wiem. Chyba się da, ja tłukę w koło tylko o tym XD
Stano, do boju. Wątków jest dużo i są ciekawsze niż nawet kariera Natalii Jaroszek.
#nieruchomosci
No nie wiem. Chyba się da, ja tłukę w koło tylko o tym XD
Stano, do boju. Wątków jest dużo i są ciekawsze niż nawet kariera Natalii Jaroszek.
#nieruchomosci
Przymierzam się do zakupu zestawu #vr konkretnie Pico 4 gdzie rozdzielczość to skromne 3160x3160 (wliczony jest nadmiar na korekcję soczewek) per oko czyli 6320x3160 w sumie --> 2.4 raza więcej niż 4k. Do tego jedyny akceptowalny fps to stałe 90 czyli max.
W starszych grach typu Star Wars Squadrons spoko - już sprawdzałem że nawet z 2x nadpróbkowaniem mam dalej 144fps czyli będzie nadto.
Ale taki Flight Simulator już nie jest kolorowy, na high potrafi sobie spaść do 60 fps w 4k więc w okularach będzie jakieś 25, po korekcie ustawieniami może 40.
I tu wjeżdża DLSS3.0 Frame generation cały na biało - klik i z 40 fps robi się 80. Latencja nie ma znaczenia bo samo enkodowanie obrazu i transfer do kasku po wifi ustawia minimum na 25-35ms. Pozostaje oczywiście pytanie czy dodatkowe ramki generowane przez GPU da się przechwycić i wysłać dalej.
@HaPPe: bo soczewki. Jestem mega wrażliwy na problemy z wyraźnym obrazem (nie mylić z jakością grafiki). Moja jedyna poprzednia przygoda to HP Reverb G2 cośtam i tam musisz się patrzyć jak debil na wprost bo masz wszystko rozmazane po bokach. Jak w kiepskim binokularze/mikroskopie. Ja tak od zawsze nie umiem, podświadomie usiłuję wyostrzyć i ekspresowo boli mnie głowa. Dlatego unikałem vr a w pico obiecują
A i ipd questa też chyba się kończy na 68. Vrcompare nie pokazywało mi nic poniżej 1k EUR poza pico.
@PanPrezes_PL: nie znam się na tym ale znalazłem opinie że index jest już trochę przestarzały i będzie jakiś nowy headset od valve. Podobno mocny i standalone. Zobaczymy.
Moim celem z pico było sprawdzenie czy to dla mnie bez wydawania jakiejś ogromnej kasy i może zmotywowanie się bardziej do ruchu typu beat saber czy te gierki z boksowaniem. Z drugiej strony bym chciał jakieś flight simy pograć na pcvr.
@Cerasus: ogólnie zgoda ale na reddicie jest magik który twierdzi że da się podnieść bitrate w plikach konfiguracyjnych. Spróbuję ale zasadniczo VD też nie jest problemem - headset dostanie swój własny router AX2400 spięty po 2.5gbit z komputerem.
Próbowałeś może natywnych gierek? Jest sens się w to pakować? Mam taki zamysł
@Cerasus: wszystkie to nie. Coś konkretnego Cię uwiera?
Taki sobie cover
Gorszy kontrakt niż na G2 ale nie ma co się dziwić
Efekt "mura" widać to najbardziej podczas odpalania gogli później nie zwracam na to uwagi jakoś.
Widać tak jakby czarne kropki (chyba uroki tych soczewek bo w Quescie pro też to widać)
Słuchać wentylator jak