Aktywne Wpisy
![dzieju41](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0c2a48d2be3c3fe14d8d52f781d136b3ada70d1c14ee5e9172b2fd381f60e521,q60.jpg)
dzieju41 +5
O cie hui zabukowałem wczasy na Cyprze, będę wynajmował samochód a tam ruch lewostronny. Nigdy tak nie jeździłem. Jakieś porady dla kierowcy.
#cypr #podrozujzwykopem #ruchlewostronny #samochody #pytaniedoeksperta
#cypr #podrozujzwykopem #ruchlewostronny #samochody #pytaniedoeksperta
![kot_do_drzwi](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kot_do_drzwi_vw3pCqS22w,q60.jpg)
kot_do_drzwi +101
#mecz
Najbardziej kontrowersyjny sędziowsko turniej od dawna. Na dodatek mam wrażenie, że realizatorzy mają narzucone, żeby nie dawać powtórek/zbliżeń kontrowersyjnych sytuacji po decyzji sędziego.
Najbardziej kontrowersyjny sędziowsko turniej od dawna. Na dodatek mam wrażenie, że realizatorzy mają narzucone, żeby nie dawać powtórek/zbliżeń kontrowersyjnych sytuacji po decyzji sędziego.
Przymierzam się do zakupu zestawu #vr konkretnie Pico 4 gdzie rozdzielczość to skromne 3160x3160 (wliczony jest nadmiar na korekcję soczewek) per oko czyli 6320x3160 w sumie --> 2.4 raza więcej niż 4k. Do tego jedyny akceptowalny fps to stałe 90 czyli max.
W starszych grach typu Star Wars Squadrons spoko - już sprawdzałem że nawet z 2x nadpróbkowaniem mam dalej 144fps czyli będzie nadto.
Ale taki Flight Simulator już nie jest kolorowy, na high potrafi sobie spaść do 60 fps w 4k więc w okularach będzie jakieś 25, po korekcie ustawieniami może 40.
I tu wjeżdża DLSS3.0 Frame generation cały na biało - klik i z 40 fps robi się 80. Latencja nie ma znaczenia bo samo enkodowanie obrazu i transfer do kasku po wifi ustawia minimum na 25-35ms. Pozostaje oczywiście pytanie czy dodatkowe ramki generowane przez GPU da się przechwycić i wysłać dalej.