Wpis z mikrobloga

@mango: Skoro Pani jest 1 to jak jednocześnie ma obsłużyć ktoś kto przyszedł do przychodni, i rozmawiać przez 2 telefony na raz. Jedyne co może zrobić to robić kolejkę z serii : osoba przy ladzie telefon telefon osoba przy ladzie telefon telefon...To.nie jest jej błąd tylko pracodawcy że nie zatrudnił więcej osób lub nie załatwił zastępstwa (bo może być więcej pracowników ale np. Mogą być CHORZY)
Ale nie lepiej jest wstawić
  • 47
@oblaczek W NFZ panuje powszechny brak szacunku dla klientów- pacjentów. Pomyśl o tym w ten sposób: ktoś próbuje zarejestrować się do lekarza ale nie działa telefon lub jest cały czas zajęty. Musi wiec pojechać i zarejestrować się na miejscu. Bierze urlop, jedzie, stoi w kolejce, jest zarejestrowany. Stracił przez to urlop i czas. Jeżeli jest z Polski powiatowej i jedzie do miasta Wojewódzkiego zarejestrować sie to traci jeszcze więcej czasu + paliwo.
@Rycu: Oczywiście masz rację tylko odnosząc się do obrazka wyżej co ma do tego ta pani? Gdzie ona winna? Błąd systemu w którym musi jakoś sobie radzić by spróbować pomoc każdemu. Ona myślę że była by prze szczęśliwa gdyby bym system elektroniczne restauracji. Praca była by spokojniejsza i mnie osób by wlisialo na telefonie lub mniej przychodzilo by do przychodni