Wpis z mikrobloga

@mango: Kobieta w rejestracji musi obslugiwac kolejke zywych osob i telefon. Ze wzgledu na zacietrzewienie i zawzietosc obywateli tego kraju musi priorytetowo obslugiwac osoby z kolejki, gdyz inaczej przegryza jej tetnice. W takim wypadku telefon, a w tym przypadku dwa, beda nieustannie #!$%@? dzwonkami, rozwalajac prace rejestratorce. Stad takie skuteczne rozwiazanie. Polecam troche empatii i zrozumienie, ze to nie jest wina pani w rejestracji.
@mango: Z takich ciekawostek to ostatnio WSA chyba w Warszawie wydało w tej sprawie wyrok.

Samo podanie pacjentom numerów telefonów do rejestracji nie jest wystarczające. Pracownicy mają obowiązek na bieżąco odbierać połączenia, zgodnie z harmonogramem czasu pracy w placówce. Kierownictwo przychodni powinno monitorować obciążenie linii telefonicznych i w razie potrzeby reagować na pojawiające się problemy. Na przykład oddelegować do odbierania telefonów pracowników z innych stanowisk, zatrudnić nowy personel, uruchomić dodatkowy numer
@mango: ja wiem że na zdjęciu 1 kobietka niby obsługuje, ale widziałam takie sytuacje z odłożonymi słuchawkami wielokrotnie jak były 3 kobiety i nadal tylko jedna lub dwie obsługiwały ludzi w kolejce
@mango: w mojej przychodni nie odkładają, za to jak zadzwoni telefon to w kolejce zaraz krzyki "niech pani nie odbiera tego!" xD

No i tak jak inni piszą - nie ma jak obsłużyć, to odkłada i obsłuży jak już będzie luźniej
@mango: W przychodni do, której chodzę była to bardzo częsta praktyka. Wkurzeni pacjenci zaczęli wysyłać skargi do NFZ, bo nikt nie mógł dodzwonić się do lekarza rodzinnego. I tak się złożyło, że NFZ nałożył karę na przychodnię. W tej chwili przychodnia, nawet jeżeli nie odbierze telefonu, to oddzwania.