Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
#nissan #terrano #4x4 #offroad #mechanikasamochodowa #diy

Lewa strona praktycznie gotowa, jeszcze tylko dokręcić końcówkę drążka kierowniczego.

Dziś wpadły sprzęgiełka koła, nowy przegub zewnętrzny, nowy sworzeń dolny i środkowy drążek kierowniczy.

Jak pogoda dopisze do jutro druga strona i zabawa z ustawianiem zbieżności aby było jako tako by zajechać do mechanika.
Pobierz DMMotoAdventures - #nissan #terrano #4x4 #offroad #mechanikasamochodowa #diy

Lewa st...
źródło: comment_1667404837Vm6lb4ke20zSdCYyuyQlaD.jpg
  • 11
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Ciortas: przewody hel (przód i tył), tarcza hamulcowa wiercona i nacinana - to zasługa poprzedniego właściciela.

Tak, drążki skrętne trzeba popuścić. Potem albo rozebrać przy dźwigni naciągacza i wysunąć albo odkręcić mocowanie przy wahaczu i zsunąć na bok.

Te drążki skrętne to śmieszna sprawa, nawet nie wiedziałem że coś takiego istnieje. Dla mnie w zawiasie zawsze była normalna "sprężyna" :)
@DMMotoAdventures: jak robiłem takiego terrano to szlak mnie trafiał jak miałem popuścić drążki przed zbieżnością, były tak skorodowane i zalane konserwacją jakąś klejącą i nie dało się tego ruszyć za chiny. Ale zapsikałem odrdzewiaczem na noc i rano poszedł w ruch palnik i obijanie młotkiem i po milimetrze zaczęły się ruszać ( ͡º ͜ʖ͡º) a już była przygotowana butelka z benzyną i gazeta ( ͡
@Ciortas: Słyszałem o tym. Ludzie wycinają całą belkę bo nie idzie tego ruszyć :D

Terrano jest w spoko stanie, przyjechało z Włoch 2 lata temu, po przyjeździe było piaskowanie brzucha i konserwacja.

Tylko jedna śrubka (dolny wahacz, ta co się łączy z drążkiem skrętnym) nie chciała wyjść i musiałem walić 5kg młotem przez nakrętkę i sikać odrdzewiaczem. Ale wyszła bez uszkodzenia gwintu, więc tragedii nie było.