Aktywne Wpisy
![Chicoxxx66](https://wykop.pl/cdn/c0834752/eab78027fea36b55e9de5a121bcab85f681bb704bb94875af3ebca0960c1fe3c,q60.jpg)
Chicoxxx66 +228
Może mi ktoś powiedzieć, co takie barany mają w głowie?
Jedziesz sobie DK 90-100 kmh I zawsze trafi się idiota któremu jest za wolno i musi #!$%@?ć grubo ponad normę. Przykład z dzisiaj jadę sobie DK10 około 100 kmh za mną pojawia się Skoda i zaczyna wyprzedzać, później bardzo szybko dochodzi, więc pewnie było lekko 140+
Powinni napisać jakąś ustawę, że możesz zatrzymać takiego gościa i nakłaść mu po ryju. Gardzę.
#
Jedziesz sobie DK 90-100 kmh I zawsze trafi się idiota któremu jest za wolno i musi #!$%@?ć grubo ponad normę. Przykład z dzisiaj jadę sobie DK10 około 100 kmh za mną pojawia się Skoda i zaczyna wyprzedzać, później bardzo szybko dochodzi, więc pewnie było lekko 140+
Powinni napisać jakąś ustawę, że możesz zatrzymać takiego gościa i nakłaść mu po ryju. Gardzę.
#
![enforcer](https://wykop.pl/cdn/c0834752/d8ffa05f96e2a0ac6b87316fd723a29180b440e230823e8a1b6c162a3119ba2b,q60.png)
enforcer +916
Generalnie od jakiegoś czasu nadrabiam zaległości - przeszedłem #pillarsofeternity , #tyranny oraz #divinityoriginalsin . Dwójeczka to jest jednak arcydzieło. Duży, otwarty świat z upchanymi questami i ukrytym skarbem prawie na każdym kroku, piękna grafika, muzyka, świetna fabuła główna okraszona osobną historią każdego z bohaterów, przemyślany rozwój postaci.
Wisienką na torcie jest jednak dla mnie walka i skille. Wychowałem się na Hirołsach więc walka turowa to jest to, bo można "wszystko na spokojnie synek" ale czytałem, że dla wielu to jest minus bo gra przez nie jest dynamiczna.
Walka w Pillarsach i Tyranny wygląda tak, że cały czas jedzie się na wciśniętej aktywnej pauzie i zmienia skille postaci co jest bardzo irytujące, dodatkowo w tej pierwszej jest tyle członków drużyny, że ciężko to ogarnąć i chyba każdy ustawia AI. Przez to przez całą grę, nie poznałem nawet połowy umiejętności postaci i co one wogle robią...
W DOS2 przechodzę teraz na taktycznym poziomie, jest bardziej wymagający i wymusza obranie innej strategi podczas walki, bardziej surwiwalowej. Skille regenerujące zdrowie i pancerze + potiony i scrolle z craftingu i world dropu w końcu się przydają.
Też nie wszystkie questy poboczne udało mi się zrobić gdy grałem za pierwszym razem ale teraz już nie popełnię tego błędu.
Nie dałbym rady jednak grać w tą grę w trybie kooperacji - chyba, że "dryfowałbym" z drugim graczem tak jak Pacific Rim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Btw. warto zrobić save przed otwarciem jakiejś skrzyni, gdyż statystyki przedmiotów rollują się za każdym razem i przed każdym savem sa inne. Można dzięki temu lepiej spersonalizować gear na postaci. Chodzi głównie o losowe przedmioty do identyfikacji.
Efekt ten nie występuje przy otwieraniu lootu ze zwłok.
#divinityoriginalsin2 #gry
źródło: comment_16672902626B1NZdAaTQHAZyKsFiz3hF.jpg
PobierzW dwójce owszem też są takie przypadki, ale generalnie nie opierasz się tylko na tym- ja pamietam, że miałem wymaksowanego łucznika, który przez wysoką inicjatywę rozpoczynał walkę, a przez perka dodające dmg za różnicę wysokości, połączonego z dodającym dmg za odległość, wjeżdżał jako pierwszy.
Potem summoner
PS. Chciałem wkleić mema z Fane jak trzyma beczki z mgłą ale już nie mogę go znaleźć
Była jakaś walka z typem co się w hydrę lub smoka zmienił? Tego nie mogłem już przejść i za dużo frustracji miałem.
kto co lubi ugułem. gra mi się ogólnie podobała.
Teraz próbuję Divinity 1, ale jak na razie nie jest aż tak zajebista (wciąż jest
Zabawna jest muzyka podczas walki, taka niezbyt poważna i wydaje się, jakby wogle nie pasowała xD
Ponadto, gdy pojawia się autozapis - wiedz, że coś się święci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://divinityoriginalsin2.wiki.fextralife.com/Recipes
Jeśli chodzi o wojownika 2h, czy jednak 1h + tarcza nie dają więcej korzyści? Można zyskać więcej bonusów do statystyk, dodatkowe, losowe skille nie zajmujące pamięci, skill "rzut tarczą",