Jeśli korzystacie z inFaktu do wystawiania faktur i używacie własnych szablonów, sprawdzajcie dokładnie dane adresowe w pliku/wydruku faktury. Była jakaś aktualizacja dot. adresów i w przypadku używania własnego szablonu może brakować na wydruku faktury numeru budynku w adresie nabywcy (adres sprzedawcy jest ok). Zgłosiłam temat obsłudze klienta (podobno nie byłam pierwsza), wiedzą o problemie i proszą o używanie gotowych szablonów inFaktu…
Kurcze, dobrze, że dokładnie sprawdziłam dane w wygenerowanym pdfie, ale mnóstwo osób może tego brakującego numeru nie zauważyć przy wystawianiu faktur. Chyba przydałoby się wyświetlić jakiś komunikat o takim problemie na przykład po zalogowaniu - ja nic takiego nie widziałam.
@brakloginuf: myślę, że tutaj problemu nie da się zignorować - jak klienci wystawią dziesiątki faktur z błędem i będą potrzebne korekty, to będzie raczej gruby temat.
Ja akturat z inFaktu korzystam tylko do samego wystawiania faktur, rozliczenia prowadzi mi moja księgowa. No i ta jedna jedyna usługa za którą w inFakcie płacę obecnie nie działa poprawnie.
@brakloginuf: Obsługa klienta nie ma informacji czy są plany, żeby to naprawić, nie mówiąc już o terminie naprawy… Dział techniczny przekazał info, żeby używać gotowych szablonów infaktu i tyle. Tutaj to już faktycznie: xD
Jeśli korzystacie z inFaktu do wystawiania faktur i używacie własnych szablonów, sprawdzajcie dokładnie dane adresowe w pliku/wydruku faktury. Była jakaś aktualizacja dot. adresów i w przypadku używania własnego szablonu może brakować na wydruku faktury numeru budynku w adresie nabywcy (adres sprzedawcy jest ok).
@SkoroTakUwazasz: takie gdybanie z punktu widzenia deva, bo to standardowy problem przy projektach, ale za każdym razem gdy użytkownik tworzy własne szablony to bierze na siebie odpowiedzialność za
@ujdzie: Tego się nie da tak wybronić - to jest ewidentny błąd systemu po aktualizacji, a własne szablony od przynajmniej 10 lat są integralną częścią funkcjonalności wystawiania faktur (a skoro są, to nie mogą z nich nagle magicznie po cichu znikać dane, bo mówimy o dokumentach księgowych). Te własne szablony posiadają walidację, system pilnuje czy faktura zawiera wymagane dane - nie da się zapisać szablonu bez wymaganych na fakturze informacji (takich
@MetroStation: Ale ja mam poprawne dane klientów w systemie, zgodne z nowym formatem (zaktualizowane przed wystawieniem faktury).
Korzystasz z własnego szablonu faktury, czy z gotowego szablonu inFaktu?
Ten komunikat o którym mówisz informuje tylko o tym, że trzeba sprawdzić i poprawić dane zdefiniowanych klientów (co zrobiłam).
Nigdzie nie widzę informacji o problemie z generowaniem faktur z własnego szablonu (a przynajmniej kilka godzin temu, gdy napotkałam ten problem, takiej informacji nie było).
Wrzucalem dzisiaj filmik rozebranej kobiety ktora dumnie terrorysci z Palestyny wiezli na tyle ich auta z polamanymi rekoma i nogami, okazalo sie ze to obywatelka Niemiec ktora byla akurat w Izraelu na urlopie i spotkal ja niespodziewanie Islamski swiat. #izrael #palestyna #wojna #terroryzm
Kurcze, dobrze, że dokładnie sprawdziłam dane w wygenerowanym pdfie, ale mnóstwo osób może tego brakującego numeru nie zauważyć przy wystawianiu faktur. Chyba przydałoby się wyświetlić jakiś komunikat o takim problemie na przykład po zalogowaniu - ja nic takiego nie widziałam.
#infakt
Pov: gdy powierzasz ksiegowosc firmie takiego rozmiaru ze klient jako jednostka sie nie liczy
Fajnie ze wiedza i nic nie zrobili xD
Ja akturat z inFaktu korzystam tylko do samego wystawiania faktur, rozliczenia prowadzi mi moja księgowa. No i ta jedna jedyna usługa za którą w inFakcie płacę obecnie nie działa poprawnie.
@SkoroTakUwazasz: takie gdybanie z punktu widzenia deva, bo to standardowy problem przy projektach, ale za każdym razem gdy użytkownik tworzy własne szablony to bierze na siebie odpowiedzialność za
Co Więcej, nie da się wystawić faktury (takiej zwykłej, nie customizowanej) klientowi, którego nie zwalidowano ręcznie.
Zgłaszałaś im problem na helpdesku?
Korzystasz z własnego szablonu faktury, czy z gotowego szablonu inFaktu?
Ten komunikat o którym mówisz informuje tylko o tym, że trzeba sprawdzić i poprawić dane zdefiniowanych klientów (co zrobiłam).
Nigdzie nie widzę informacji o problemie z generowaniem faktur z własnego szablonu (a przynajmniej kilka godzin temu, gdy napotkałam ten problem, takiej informacji nie było).