Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Atreyu: @vulcanitu: Walka nie jest jakimś zbytnim problemem jeśli chodzi o sytuacje 1 na 1. Jak przeciwników jest więcej to największym wrogiem jest kamera. Ktoś tam tego nie przemyślał, ale łby powiedzą, że fajnie bo chociaż próbowali coś nowego xD

Jeśli chodzi o pada to najgorzej jest z zamkami do otwarcia. Nawet na easy jest to wyczyn.
  • Odpowiedz
@Atreyu: problemem jest to, że Henryk na początku gry gówno wie o walce mieczem i macha nim jak cepem ;) Jak się trochę podszkolisz w walce to zupełnie inna gra ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Atreyu: Jak doszedłeś do klasztoru, to już przeszedłeś sporą część. Wg mnie na padzie właśnie przez kierunkowanie analogiem może być lepiej, co oczywiście nie oznacza, że walka stanie się przez to łatwiejsza, ale ludzie płaczą bo nie mogą ubić kilku przeciwników niewyćwiczonym synem kowala w grę uznawaną za symulator średniowiecza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Atreyu: mi na padzie było o niebo lepiej. I również miałem problem z grą myszka bo robiłem zamach, tj naciskałem przycisk i robiłem ruch od siebie i do siebie, bo wydaje mi się to naturalne po latach walki prawdziwym mieczem.
No ale pad mi w tym pomógł.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Atreyu: na padzie jest lepiej. Ogólnie system walki jest tam przereklamowany. Chcieli dobrze, ale 1 vs 1 wpadasz w schemat "czekaj aż wróg zaatakuje by zrobić super kontratak, jak zaatakujesz sam, to tylko się narażasz na to samo". Walki z wieloma przeciwnikami są trudne z jednej strony, bo mają być trudne, ale z drugiej praca kamery i interfejsu jest wtedy daleka od ideału.
  • Odpowiedz