Wpis z mikrobloga

Mam pytanie. Otóż ja, gnój lat 19 kupiłem ostatnio e46 w coupe, okazało się że stan nie jest jakiś super. Kupiłem ją za 11 tysięcy, i nie wiem co robić, bmka w biedzie, klima manualna, małe radio, brak multifunkcji, ale przynajmniej R6 2.2. Okazało się że prócz zgnitego progu w jednym miejscu i schodzącym Klarze na zderzakach, rdza ujawnia się na błotnikach, dołach drzwi, tylnich nadkolach oraz na dachu. Dlatego wychodzę do was z pytaniem warto w to inwestować czy raczej za rok sprzedać i dołożyć 20k.

#bmwe46 #e46 #bmw
  • 107
@PanElegant: Stare BMW jest marzeniem prostego chłopca z Polski ( ͡° ʖ̯ ͡°) gdzie ten kraj #!$%@? zmierza, najpierw u hansa na kolanach po euro a teraz to... Trzymaj się chłopcze i sprzedaj tego trupa.
@sorek XD kupić pordzewiałe BMW i pierwsze co robić to wrzucać gwint xD #!$%@? że dziesiątki niemieckich inżynierów siedziało miesiącami nad dostrojeniem zawiechy, GWINT GWINT NIE TRĄB #!$%@? BO JADĘ NA GLEBIE. Najgłupsze co można zrobić. Trzeba wymienić całą zawieche na nowe części zgodne z fabrycznymi, dorzucić nowe opony i samochód będzie się prowadził jak marzenie a nie wrzucać gwint z jakiejś gównianej firmy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@coo84: @heterodewiant44: jesli amory sa wylane to lepiej kupić gwint niż ori zawieszenie bo te są często lepsze niż ori koza która dostosowana była dla zwykłego kowalskiego a nie młodego upalacza BMW ( ͡ ͜ʖ ͡)

Mts gold są naprawdę bardzo dobrze i na sprężynach eibacha są kopią gwintu AP który jest z kolei rebrandingiem topowej firmy gwintu KW. Do tego są robione w Polsce
@sorek ta koza ma dostosowany skok zawieszenia żeby wjechanie w dziurę nie powodowało dobicia i skakania calego koła zrywając przyczepność. Samo słowo koza pokazuje ze jesteś kolejnym młodym gniewnym który uważa że inżynierowie opracowujący samochód #!$%@? się znają i gleba spowoduje że stare padło będzie nagle szybsze w zakrętach xD a opony z olx xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@coo84: ja zawsze zakładam pilot sporty lub takie co wypadaja podobnie w testach więc bzdure podajesz :)

Oryginalne zawieszenie jest bardzo fajne do spokojnej jazdy ale jeśli chodzi o zwiększenie przyczepności to gwint to podstawa. Jakość dróg podrosła i obniżenie auta (pamiętaj że oryginalnie auta byly projektowane na lata 90 i prześwit pod spodem to jedna z ważnych rzeczy).

Nie uważam że #!$%@? się znają tylko że projektowali pod co innego.
Pobierz sorek - @coo84: ja zawsze zakładam pilot sporty lub takie co wypadaja podobnie w test...
źródło: comment_1666525762DmNfWtthKLiyzLaiGxXYYN.jpg
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@coo84: mam tez pare e39 a i e46 w swoim życiu się miało (niemal to samo jeśli chodzi o zawieszenie).

Sporo rzeczy można podpatrzyć jak w M3 było robione i to generalnie to co ja proponuje jako mody które z powodu kosztów czy też targetu nie zostały zrobione w normalnym modelu ( ͡ ͜ʖ ͡)

Jakbyś serio chciał się czegoś więcej dowiedzieć to zapraszam!