Wpis z mikrobloga

Co jakiś czas podczas jazdy samochód gaśnie mi tak elektrycznie jakby samochód został odcięty od zasilania. Nie jest to częste ale co jakiś czas ale zarazem niebezpieczne na drodze. Nie raz miałem taką sytuacje, ratowało mnie to gdy ściskałem tą gruszkę czy małą pompkę paliwa pod maską, zauważyłem że przez tą rurkę idą bąbelki a chyba nie powinny?(nie wiem jak to się nazywa dokładnie) ale dzisiaj to nie pomogło i musiałem odkręcić tą rurkę zaciśniętą na cybant, popsikałem tam plakiem i odpalił. Byłem u Mechanika powiedzieli że nie wiedzą za bardzo co to jest i nie mają czasu na takie rzeczy...

#samochody #mechanikasamochodowa #motoryzacja #peugeot206
adammonster - Co jakiś czas podczas jazdy samochód gaśnie mi tak elektrycznie jakby s...

źródło: comment_1666467049cl3f5Prx25Xzfn6riWE968.jpg

Pobierz
  • 22
@hipeklego: Byłem u Mechanika jak mi wymieniał łożyska to przy okazji miał coś z tym zrobić, skasował 50zł za to a widocznie nic nie zrobił. Dodam że podczas gdy on już gaśnie to strasznie szarpie ten samochód.
@freezen360: Wcześniej miałem problem z tą nakrętka od pompy paliwa z tyłu za siedzeniami. A dokładniej wcześniej wydobywał się jakiś smród ropy w samochodzie, otwieram a tam wszystko pływa. Zakupiłem nową nakrętkę, bo stara była pęknięta. Nowa nie pasowała, to kolejną zamówiłem też nie pasuje. Nie chciała się dokręcić do końca za nic, aż w końcu poprosiłem ojca to dobił jakoś tą nakrętke i się trzyma.. Ehh już nie wiem co
adammonster - @freezen360: Wcześniej miałem problem z tą nakrętka od pompy paliwa z t...

źródło: comment_1666470826MOTULlOFXUPzWEDlpSc0GZ.jpg

Pobierz
@adammonster: nieszczelność gdzieś masz musisz zdjąć ta cała czarna obudowę z filtrem powietrza tam chyba 2 duże śrubki są plus mocowanie czujnika na górze. Jak to zdejmiesz to masz całe przewody od tej pompki na wierzchu i możesz pompować i patrzeć czy gdzieś nie syczy. Jak będzie ok to może być membrana w pompie uszkodzona i łapie lewe powietrze. Mógł ci nie odpalić bo wytryski zapowietrzyly się i wtedy trzeba pompować
@adammonster: pokazujesz dwa różne silniki to który jest który. Na pierwszym zdjęciu masz 1.4 HDi obok tej gruszki do pompowania masz na srodku na silniku duża czarna plastikowa obudowę w której jest filtr powietrza widać ją na zdjęciu prostokątny plastik. Musisz zdjąć ta cała obudowę - odkręcić dwie nakrętki i ta rurę która zdejmowałes żeby plakiem lać. Zostanie jeszcze odkręcenie czujnika przekręconego wyżej i zdejmujesz cała obudowę.
@adammonster: 1.4 hdi i zapowietrzający się układ paliwa. Standard.

Masz oringi na przewodach przy złączkach nad obudową rozrządu. Do wymiany.
Przy filtrze paliwa oringi zazwyczaj dostarczane z filtrem. Do wymiany
Podkładki pod wtryskami do wymiany i gniazda wtryskiwaczy do sfrezowania.
Zaworek jednokierunkowy na pompie delphi też do wymiany .

Te 4 miejsca najczęściej ciągną powietrze do układu paliwa.
@adammonster: oringi i ich wymiana grosze.

Najgorzej jak pozjadało podkładki pod wtryskami i jak taki wtrysk nie chce wyjść ( zazwyczaj nie wychodzą łatwo) to przyjeżdża taki pan który się tym tylko wyłącznie zajmuje. Wtedy bierze 250 cebulionów od wyjęcia jednego.