Wpis z mikrobloga

@123456654321: może to ci się przyda
https://dev.epicgames.com/community/learning/courses/kna/hour-of-code-unreal-engine-build-your-first-3d-game/0b8a/hour-of-code-unreal-engine-create-your-first-3d-game
Musisz mieć jakiś prosty poziom z wodą, nieruchomy pawn w którym tylko będziesz się rozglądał i rzucał wędka. Reszta to programowanie w blueprintach. Jakieś proste menu z wybieraniem przynęty czy coś w tym stylu. Możesz do nich dodać jakieś zmienne. Później zaprogramować prawdopodobieństwo złowienia ryby i tyle. Tak w ogromnym skrócie.
@123456654321: moim zdaniem projekt ma mało sensu do nauki. Już tłumaczę czemu.
1. programowanie. trudność oceniam na 1/5, może 2/5. Blueprinty będą proste i raczej zależność wynikowo-skutkowa z podstawową randomizacją. Wybierz w ui przynętę, kliknij, naciągnij pasek mocy, wylosuj po x tickach rybę, która się złapie, jak się złapie to lpm ciągnij do siebie, jednocześnie balansując "stress meter". meh, ktoś to kodował zakoduje to w dzień roboczy, ktoś kto się uczy