Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #renault

Czy silnik 1.5dci 90KM mniej wiecej z 2011-2013 (bez dwumasy i z fap jakis dodatkowy wtrysk) nada się na codzienne jezdzenie 15km w jedna strone? Jakies bolączki ma ten silnik? Panewki moge profilaktycznie wymienić na nowe
  • 22
  • Odpowiedz
Panewki moge profilaktycznie wymienić na nowe


@Nurbon: Co Wy ludzie z tymi panewkami, ja #!$%@?. Tam problemów z panewkami od lat nie ma.

nada się na codzienne jezdzenie 15km w jedna
  • Odpowiedz
@Zielony34: w lpg nie ma zadnych aut na moim terenie a z benzyniakami w obecnych czasach tez jest słabo. Gdybym miał taką mozliwosc to na pewno nie pytalbym o 1.5dci
  • Odpowiedz
@Nurbon słabo, bo nikt się nie chce pozbyć. Diesle są, bo już się średnio opłacają i ludzie zaczynają się pozbywac. Jedz kawałek dalej za autem, bo jak zostawisz u mechanika za regenerację wtryskow i wymianę turbiny, to się może okazać, że lepiej było po coś się ruszyć dalej.
  • Odpowiedz
@Nurbon: Daj temu spokoj. Serio. 1.5 dopiero po ktoryms tam wypuscie sa poprawione. Co nie znaczy , ze dobre. Zdaje sie dopiero okolice 2015+

Generalnie ten silnik jest do #!$%@?. W zaleznosci od uzytego osprzetu i wtrysrkow sa lepsze i gorsze, ale wciaz #!$%@?.

Wybor jak miedzy kiłą a rzezączka.

Jak koniecznie cos francuskiego to celuj w 1.6 HDI z 90 KM. Bez fapa i reszty. Trwaly i zajebisty.
  • Odpowiedz
@Nurbon: Nada, u mnie taki jeździ od nowości właśnie od 2012 bez jakiejkolwiek awarii i suchutki. Chociaż przy tym dystansie nie zejdziesz poniżej 6l na 100 spalania.
  • Odpowiedz
A tam #!$%@?, jeżdżę takim 1.5 dci z 2012 roku 4 lata do pracy 20km w jedną stronę, spalanie jakieś 4,5 litra. Olej zmieniam co jakieś 10 tys kilometrów i zero awarii.
  • Odpowiedz
w lpg nie ma zadnych aut na moim terenie a z benzyniakami w obecnych czasach tez jest słabo. Gdybym miał taką mozliwosc to na pewno nie pytalbym o 1.5dci


@Nurbon: spokojnie 1.5dCi z tego roku możesz brać tylko olej 10kkm no i pytanie czy tak był zmieniany bo jak rzadziej to bym się zastanowił.
  • Odpowiedz
Diesel? Kto bogatemu zabroni, pytanie po co? Weź coś w LPG i tyle. Szkoda się w Diesla pakować w czasach tak #!$%@? cen ropy.


@Zielony34: Tylko że diesel pali połowe tego co gaz bo jest znacznie bardziej energetyczny. Dochodzi fakt, że masz wysoki zasięg i nie przejmujesz się tankowaniem co 5 minut czy siedzenie z mapą aby szukać stacji planując daleką trasę. Największy i chyba jedyny minus gazu to zasięg.
A nie masz nigdzie gwarancji że lpg zostanie z taką różnicą cenową. Rynek nie jest stabilny. W marcu nawet było po 3.61zł - moje najdroższe tankowanie.
Dojdzie do 4zł, i już masz 45zł za 100km na gazie, i 48zł za 100km na ropie za
  • Odpowiedz
@r5678 nigdy nie tankowałem co 5 minut, ani nie korzystałem z mapy, żeby specjalnie stacji szukać. LPG 2.92, ON grubo ponad 7zl. Od kiedy ceny szaleją, to zawsze LPG wychodziło mi korzystniej.

Czym się jeździ przyjemniej, to rzecz gustu. Szczególnie przyjemnie się robi na portfelu w przypadku serwisu.
  • Odpowiedz
Zdaje sie dopiero okolice 2015+


@bigger: Bzdura. Już w Lagunie III od 2008r nie było problemów.

dlaczego nie kupować Renault?


@yggdrasil: Kupować, #!$%@? teoretyków, albo ktoś kupił strupa, bo się nie znał i kupił oczami. Sam mam Renault i jestem zadowolony, a pykło mi już ponad 100 tysięcy w 4 lata.
  • Odpowiedz