@Djelon: Tesla już nie używa lidarów - vision only. Kamery mają wiele przewag na radarami / lidarami:
- rząd wielkości krótszy czas reakcji; - dużo większy zasięg (byłem zdziwiony jak dobrze sobie radzi w nocy lub w deszczu); - dużo mniejsze zużycie energii; - dużo tańsze; - kamera rozpozna kolory / tekstury a to ma ogromne znaczenie w przypadku occupancy network. Occupancy network jest kluczowa w symulacjach i rozwiązaniu AGI.
@Djelon: Tesla nie ma lidaru. Radar też usunęli. W tym tygodniu poszedł news że usuwają też teraz ultradźwiękowe czujniki. Dlaczego? Bo ich AI jest tak dobre, że wszystko to potrafi wyczytać z kamer. Co ciekawe z kamer korzystają inaczej niż inni. Zamiast dostawać obraz w postaci mapy RGB, to zczytują liczbę wykrytych fotonów przez poszczególne czujniki w kamerze. Tym wszystkim karmią sieć neuronową, której wszystko jedna czy dostaje video czy surowe
@anonimowy_programista: AI też jest na tyle inteligentne, że potrafi wykryć niebezpieczeństwo w postaci motocyklisty i zabić go za wczasu zanim spowoduje wypadek ( ͡°͜ʖ͡°)
#samochody #motoryzacja #tesla
Nie widzisz.
Tesla dostrzega go od 6s...
Nagranie est przyspieszone x4
Ustaw prędkość odtwarzania na 0,25
- rząd wielkości krótszy czas reakcji;
- dużo większy zasięg (byłem zdziwiony jak dobrze sobie radzi w nocy lub w deszczu);
- dużo mniejsze zużycie energii;
- dużo tańsze;
- kamera rozpozna kolory / tekstury a to ma ogromne znaczenie w przypadku occupancy network. Occupancy network jest kluczowa w symulacjach i rozwiązaniu AGI.
Jednoczesne
źródło: comment_16653808100zxd8v8bNXfthbcNMn3Dyr.jpg
Pobierz@cyberpunkbtc: nie, ale ja jeżdżę autem wartym 5k a Tesla kosztuje kilkaset tysięcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
It's not a bug. Gdyby to był bug, to już by to naprawili. ( ͡° ͜ʖ ͡°)