Wpis z mikrobloga

widziałem przetarg, że prowadzenie składu w imieniu PGG do 30/04/2023 roku na ilość do 13 500 ton w powiatach sztumskim i kwidzyńskim do obsługi na kwotę 4 700 000 mln netto

ja #!$%@?ę 13 500 ton to jest ok. 560 łódek, dajmy już na to już te 700 kursów na Śląsk do kopalni do końca kwietnia 2023, tam w obie strony jest 1100 km czyli 770 000 km na same kursy

spalanie auta? no weźmy te 30 litrów więc wydamy ok. 1 900 000 zł brutto na paliwo, wszystko z zapasem ok. 140 kursów

nadal zostaje ok. 2 000 000 zł dla składu który ma tylko przechowywać węgiel, załadować klientowi do kwietnia

a później ktoś #!$%@?, że kopalnie nierentowne jak się tak zarządza

#pgg
  • 28
  • Odpowiedz
@Popularny_mis: mi chodzi raczej, że w dobie paniki z brakami węgla PGG przepłaca za usługi tyle, najpierw wypowiedzieli im umowy z końcem lipca a teraz podpisują z nimi przetargi na odbiory
@mroznykasztan: a Ty myślisz,ze on ten skład i pracowników to ma od wczoraj? nagle ich zatrudnił bo z PGG ma umowę?
  • Odpowiedz
@nowoczesny_jawnogrzesznik: a czemu mam dopłacać do Twojej wycieczki 20 zł?

tak dla mnie koszt transportu w przykładzie wyżej węgla na skład to tylko koszt paliwa plus opłata za A1, spalanie dla tira podałem 30 litrów ale na pusto znacznie mniejsze jest więc to wszystko podałem w dużym zawyżeniu, poza tym zawsze można znaleźć zlecenie na Śląsk
  • Odpowiedz