Konstrukcyjnie ciężarówki oparte są na ramię. Bateria pewnie będzie w środku tej ramy, najlepsze miejsce z uwagi na środek ciężkości itp. Także trzeba będzie solidnie przydzwonić żeby uszkodzić ramę i dalej baterie.
@mar-kar-583: czujniki ultrasoniczne czy kamery do tego stosowane są bardzo podobne do tych które masz w każdym innym samochodzie, także się mylisz. Za autopilota odpowiada komputer, który nie jest umieszczony za zderzakiem.
@gonzo91 opieram się i historię z stłuczek po których nie naprawiano Tesli bo właśnie te wszystkie czujniki sprawiały że było to zbyt kosztowne w USA można kupić auto(nie Teslę) do szkody całkowitej które jest najzwyklej przerysowane po całym boku +drzwi do wymiany, sprowadzić statkiem, naprawić w PL i sprzedać z zyskiem W USA koszt naprawy jest za duży Teraz wpadłem na to że w ciężarówce większość czujników będzie wysoko i to może
@gonzo91: ta ciężarówka jest totalnie nieużyteczna zwłaszcza na stany gdzie nie podniosą ładowności tylko dlatego że masz tam ciężkie akumulatory. W eu działkaja już elektryczne solówki na dystrybucji i to działa bo auto stoi na rampie przez noc i jest ładowane towarem i prądem. Oni by chcieli ciężarówki przerzutowe dalekobieżne podmienić Tesla ale to totalnie nie ma sensu w kraju gdzie pustych podlotow pod towar masz czasem tyle ile ta Tesla
#ev #gielda
#bekaztransa dla zasięgów
źródło: comment_1665113010A0FSl5xo86TzJ2aUzXFqGz.jpg
Pobierzźródło: comment_1665112876Vufv1FiBPS2ptXp4rtWHpE.jpg
Pobierzźródło: comment_1665125865DSvOS9hhgI4WuS022L9qhp.jpg
Pobierzmniej czasu w serwisie=byle stłuczka i szkoda całkowita
Konstrukcyjnie ciężarówki oparte są na ramię. Bateria pewnie będzie w środku tej ramy, najlepsze miejsce z uwagi na środek ciężkości itp. Także trzeba będzie solidnie przydzwonić żeby uszkodzić ramę i dalej baterie.
@gonzo91: To masa całkowita, około 37t, nie ładowność.
Za autopilota odpowiada komputer, który nie jest umieszczony za zderzakiem.
w USA można kupić auto(nie Teslę) do szkody całkowitej które jest najzwyklej przerysowane po całym boku +drzwi do wymiany, sprowadzić statkiem, naprawić w PL i sprzedać z zyskiem
W USA koszt naprawy jest za duży
Teraz wpadłem na to że w ciężarówce większość czujników będzie wysoko i to może
źródło: comment_1665130979K98vaOYmcSUrqau6R9zR4R.jpg
Pobierzźródło: comment_1665138162ZLohrlg9I5642LDCiY1Df0.jpg
Pobierz