Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wieczorem byłem w pubie z kolegą i przypadkowo zagadała do mnie jakaś dziewczyna na takim tarasie gdzie byliśmy zapalić i była tylko ona i ja. Była trochę pod wpływem więc pewnie dlatego nie zauważyła mojego ryja. Pogadaliśmy z 10 min. Powiedziała, że pracuje w IT jako managerka projektów i mówiła, że ustawia zadania programistom i kontaktuje sie z klientami. W sumie wyglądała na typową korpo bitch. Zapytała mnie co ja robię, więc powiedziałem, że jestem inżynierem produkcji w zakładzie i nadzoruję procesy produkcyjne i że to nic ciekawego ogółem. Oczywiście skłamałem, bo tak naprawdę jestem zwykłym robolem taśmowym, ale wiem, że gdybym powiedział prawdę to by mną gardziła bardzo. Po prostu był to jedyny zawód, o którym mógłbym powiedzieć cokolwiek, bo widzę co robią inżynierowie u mnie w kołchozie. Wymieniliśmy się FB i rozmowa stanęła na tym, że może kiedyś się spotkamy, po czym wróciła do znajomych. I teraz pytanie czy w ogóle jest jakakolwiek szansa dla mnie? Laska pochodzi z okolic mojej miejscowości, ale mieszka w Warszawie. Mamy dwóch wspólnych znajomych na FB, którzy wiedzą, że jestem kołchoźnikiem taśmowym. Czy w ogóle zadawać sobie trud pisania do niej i zagadywania? Czy
1. ukrywać swoją pracę i zarywać
2. powiedzieć jej prawdę, może zrozumie i zaakceptuje
3. od razu sobie odpuścić bo it's over ?

#zwiazki #robpill #przegryw

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #632e0368c0489325282c0e3c
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 13
  • Odpowiedz
I teraz pytanie czy w ogóle jest jakakolwiek szansa dla mnie?


@AnonimoweMirkoWyznania: Nie ma. Ona powie, że cię nie chce, bo ją oszukałeś, ale tak naprawdę nie chce cię, bo jesteś zwykłym pariasem z niższej kasty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz