Wpis z mikrobloga

#mecz #pilkanozna #reprezentacja
wyjaśnijcie mi coś, bo nie rozumiem, a szczerze chciałbym się dowiedzieć
nie można zaprzeczyć, że indywidualnie mamy sporo dobrych zawodników (nie muszę się chyba rozpisywać o formie Lewego w Barcy, Świderskiego w Stanach, Ziela w Napoli czy o talentach takich jak Zalewski). może nie mamy wirtuozów na każdej jednej pozycji, ale mamy przynajmniej część zawodników dobrych/solidnych i resztę średniaków. zatem dziwi mnie to, że za każdym razem jak te wszystkie Frankowskie chwalone we Francji i Zielińskie dostające najwyższe noty w Serie A się zjadą na reprę i założą biało-czerwone stroje to nagle zaczynają grać piach.
skąd to się bierze? magia strojów? nie może być za dużo Polaków na boisku? serio, nie ogarniam o co w tym chodzi. dużo z was na tagach sugeruje wpływ trenera. może jestem laikiem i ch** wiem o piłce, ale wydaje mi się, że trener czy to Czesio czy inny nie może mieć aż tak ogromnego wpływu. trenera co ma głupie pomysły można zignorować, przytaknąć, przemilczeć, złą atmosferę w kadrze też można wytrzymać, ale wychodzicie na boisko i gracie co umiecie. nie dla trenera tylko dla siebie i kibiców. tak to widzę, może się mylę.
Pobierz ananasowy - #mecz #pilkanozna #reprezentacja
wyjaśnijcie mi coś, bo nie rozumiem, a ...
źródło: comment_1663878747gWhiij2bS2aLa9hqwY6xZV.jpg
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ananasowy: masz paru dobrych, paru słabych, a do tego nie trenujesz za dużo (a treningów nie prowadzi Ancelotti tylko gość, który trenował tylko w Polsce). Zbierasz to wszystko i jest kaszana.
@ananasowy: Bo to jest właśnie pompowanie balonika. My nie mamy dobrych piłkarzy poza Lewym, Zielińskim, Milikiem i może Moderem. Na boisku gra 11 piłkarzy, a nie 4. I to ma być 11 najlepszych piłkarzy z 39mln narodu. Poza wyżej wymienionymi, nasi wirtuozi grają w serie B, dołach serie A i ligue A albo nawet w spadkowiczach z championship xD. To że Frankowski zagrał rok temu dwa dobre mecze w Francji o