#szosa Widzę że na jesień koła karbonowe nieco potaniały i chyba będzie atak ( ͡º͜ʖ͡º) Z waszego doświadczenia, w którą firmę polskich kołodziejów celować a której się wystrzegać? Cenowo modele no limited oraz Berg components mieszczą się w moim budżecie, dandy horse w sumie też. Może jakieś inne firmy które polecieć sprawdzić?
@1964: mialem podobny dylemat i zdecydowałem sie na vinci. Po 8k km dalem na serwis - obręcze nie wymagały centrowania, a szprychy były dalej naciągnięte prawidłowo. Do tego ma patent na tubelessa - nie trzeba taśm. Jest spoko jak chcesz tubelessać, ale wymiana szprychy, czy nypla jest juz utrudniona bo trzeba to robic przez otwor na wentyl ( ͡°͜ʖ͡°) Tublesoeanie tych kół to chwila moment.
@Cypherspeed: 23C to nie jest normalna opona. Normalna opona zaczyna się od 28C. Jak ma tarcze, to smialo powinien isc w 28-32C o ile wejdą w ramę. Po co kupować coś, co wychodzi z użytku? cc @1964:
Żyjemy w państwie, w którym pigułkę antykoncepcyjną awaryjną która powoduje wczesną aborcję będzie można kupić już od 15 roku życia, ale energetyka dopiero od 18 lat xD
Widzę że na jesień koła karbonowe nieco potaniały i chyba będzie atak ( ͡º ͜ʖ͡º)
Z waszego doświadczenia, w którą firmę polskich kołodziejów celować a której się wystrzegać?
Cenowo modele no limited oraz Berg components mieszczą się w moim budżecie, dandy horse w sumie też. Może jakieś inne firmy które polecieć sprawdzić?
Stożek myślę max 35, hamulec tarczowy,
cc
@1964:
@uysy: XD, chyba na Paris-Roubaix