Wpis z mikrobloga

wiem, że przeciek jest real ale ludzie którzy twierdzą, że nikt by nie zadał sobie tyle trudu, zeby zrobic takiego fejka nie ma absolutnie pojecia o gamedavie albo nie pracowal na silniku euphoria (ja pracowalem). ja bedac w gimanzjum bylem w stanie opanowac euphorie na tyle zeby dodac nowe animacje, zreszta mozna bez problemu wkleić gotowe. dlatego wnioskuje wam ze to co widac na leakach to jest tak #!$%@? wczesna wersja, ze to pewnie 2 pracownikow rockstara sobie robilo concepty. nawet assety sa wylacznie z gta5, nie ma nowych oprocz modeli postaci....
#gta #gry
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Haszenberg: euphoria była silnikiem fizycznym, który z graficznym ani silnikiem gry nie miał nic wspólnego. Program o którym mówisz służył jedynie do tworzenia animacji i był zupełnie czymś innym niż implementacja w grze.
Uważam, że jedna osoba nie mogła by ogarnąć tak dobrego fejka jak to co wyciekło.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Horvath: oczywiście że fizycznym. Euphoria odpowiada za przetwarzanie animacji z pięknym ragdollem. Rozumiem że mowisz o programie Endorphin. Używałem wersji darmowej wiec oczywiście że nie moglem zaimplementować w grze ale uczyć można się bardzo dobrze na nim. Ludzie robią bez problemu mody do gta gdzie jest się spidermanem lub supermanem które są bardzo dobrze wykonane. Więc dlaczego ktoś nie mógłby zrobić takiego fejka?
@Haszenberg: Gadasz kompletne głupoty. Euphoria to nie silnik w znaczeniu silnika, w którym można tworzyć gry. To
"silnik" wspierający TYLKO symulacje animacji, z naciskiem na fizykę - middleware do innego, gotowego narzędzia. Można go zintegrować z prawdziwym silnikiem gry, takim jakim jest RAGE. I to jest mnóstwo niskopoziomowego kodu, matematyki, algorytmów, które po prostu zostały użyte przy tworzeniu silnika RAGE, który Rockstar wykorzystuje do dzisiaj. Zresztą od paru lat Euphoria nie