Wpis z mikrobloga

@Jankorposzczur: Toyota nie ma już dobrych 6 cylindrowych rzędowych turbodoładowanych silników które by tam mogła włożyć

Za to rodzina R6 z turbo od BMW tu bardzo pasuje. N54 był nazywany następcą 2JZ (i pod wieloma względami był lepszy). Później było N55, teraz kolejnym rozwinięciem jest B58 który tam pasuje jak ulał pod kątem mocy, pancerności i potencjału
  • Odpowiedz
@Atreyu: @reakwon: oczywiście, zgadzam się z wami. Też uważam, że R6 turbo pasuje idealnie pod charakter auta, a że silnik produkuje BMW? Ot, kolaboracja jakich wiele. Niestety nie drze się tak fajnie, jak 2JZ, albo RB25, chociaż lepiej w mojej opinii niż np. M54 ;)
  • Odpowiedz
@Atreyu: @Jankorposzczur: dla mnie największy smutek to to że Supra nawet nie poświęciła 5 minut by zmienić środek - wtedy bym się tak nie przypierdzielał że to Z4 - a tak to jest w 99% Z4 z innymi panelamu obudowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Atreyu: z tego co wiem, to n54 to żaden następca, zacieranie się to żadna rzadkość, silnik niesamowicie kosztowny, nie produkują już wtryskiwaczy do niego, wiele części bardzo bardzo drogich
  • Odpowiedz
@Kreation: moc podniesiona do 380-390KM/650Nm. Serwisowego olej i kilka rurek układu chłodzenia, ale to jak w każdym bmw. Reszta to najbardziej podstawowe tanie mody

Powtarzalne 4.9s do setki, przy dobrym starcie 4.8 czyli blisko poziomu tamtej generacji m3

Dół silnika jest pancerny, są drogie elementy jak wtryski, wastegate turbin, hpfp i kilka innych ale to się robi raz i ma spokój. Po zmianie turbin sporo tego jeździ po
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Atreyu: w M2 wystepował zdaje się S55 i N55. Ale na forum tego silnika widzę sporo informacji o zatarciu na wale, panewkach. Auta z silnikiem B58 widzę zaczynają się od 100k zł
  • Odpowiedz