Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Pomóżcie proszę #przegryw z dwie lewe ręce.

Jakimś cudem w końcu zrobiłem prawo jazdy, mam jakiegoś rzęcha, na którego matka zbierała kilka lat i ktorym rzadko jeżdżę, głównie jak trzeba ją gdzieś zawieźć dalej a nie ma autobusu (ona nie ma prawka), sam nie mam dokad za bardzo jezdzic, bo #nolife i brak znajomych.
Nie znam się kompletnie na samochodach, od dziesiątego roku życia wychowuję się bez ojca, a matka nigdy nie związała się z nikim innym i brakowało mi męskiego wzorca.
Zorientowałem się ostatnio, że nie mam ważnego przeglądu w tym samochodzie i pasowałoby się wybrać. Niestety dla takiego przegrywa jak ja to wielka sprawa i z moją #fobiaspoleczna już w głowie mam scenariusze jak wysmiewają mnie mechanicy albo sobie ze mnie drwią.

Pewnie to dla was oczywiste, ale czy możecie powiedzieć mi, jak taki przegląd techniczny wygląda?
1. Czy jedzie się najpierw na parking i podchodzi do kogoś pytając o mozliwosc zrobienia przegladu czy od razu się wjeżdza na stanowisko jesli wolne? A moze czeka sie w kolejce samochodów?
2. Gdzie się podziac kiedy beda sprawdzać stan auta?
3. Wyczytałem, że zamiast kary zapłacę dwukrotność opłaty za przeglad po terminie, czy ktoś bedzie mi jednak robił z tego powodu problemy?
4. Czy będą mnie o coś pytac, czy mogą czegos chciec w trakcie przegladu, czy pracownicy takiej stacji kontroli sie tym zajmą i ja nie bede potrzebny w trakcie?

Dzieki z gory za odpowiedzi.

#motoryzacja #samochody #auta #pytanie #pomoc

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6326239e041b5d4b0ba02ce7
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 5
@AnonimoweMirkoWyznania: Wpisujesz w google mapsy "Stacja przeglądów pojazdów" i sytuacja wygląda następująco: