Wpis z mikrobloga

  • 1
@limitless93 ostatnio się tym interesowalem, to opłaca się tylko gdy trafisz na okazję, przeciętnie się nie opłaca. W takiej samej cenie ściągniesz z Japonii niebitego w super stanie
  • Odpowiedz
  • 0
@blzj no raczej nie w takiej.

@limitless93 opłaca się jak wiesz co ściągać i jak kupować. Ta wiedza kosztuje tyle, że wygodniej taniej , łatwiej i szybciej komuś zapłacić.
  • Odpowiedz
  • 0
@bigger orientowałem się w firmie, która ściąga auta USA i Japonii. Możesz porównać też ceny w Internecie. Na przykład W212 i GL 1 generacji ściągniesz w podobnej cenie. Koszt około od około 60k PLN. Przy nowszych modelach Merola (np GL 2013) z USA wyniesie Cię około 110k (plus ukryte koszta), a z Japonii około 140k. Być może mylę się o kilkanaście procent, ale rzędy wielkości są takie
  • Odpowiedz
@limitless93: hobbystycznie i zwykle nie jaoks glowne zrodlo zarobku, bo handluje autami tu zarejestrowanymi.

@blzj: Nie masz racji. Juz pisze czemu
Ten sam egzemplarz jest zwykle sporo drozszy w Japonii niz w USA przeliczajac na nasza walute, bo tam Europejskie auta sa zwykle traktowane jako kolekcjonerskie. Przebiegi sa znikome.

Z Japonii raczej niszowe auta w topowych specyfikacjach (jak o Mercu mowimy to v10 / v12 ) i szczatkowe przebigi.
W
  • Odpowiedz
  • 0
@bigger no nie wiem, chyba Ty nie masz racji, ale nie siedzę w tym. Firmy, które się tym zajmują mówią, że w211 z Japonii ściągniesz na gotowo od 40k w kolekcjonerskim stanie, więc sam kontener nie może kosztować 15k USD lol. Akcyzy nie zapłacisz większej niż masz kwotę na fakturze, więc argument też odpada. Co do wyboru modeli aut w Japonii, to fakt, jest tam dużo mniejszy wybór. Merce są bardzo często
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@blzj: oczywiscie, że akcyzę mozesz zapłacić wyższa niż na Fakturze. Celnicy mają swoje tabele i jak coś nie pasi im i wtedy z nick korzystają. Ja mialem tak na octavi1FL. A kwestia rozbiła sie o 100-150zl. Miałem Fakturę z UK i #!$%@? dało się zrobić.
  • Odpowiedz
kolekcjonerskim stanie, więc sam kontener nie może kosztować 15k USD


Alez oczywiscie ze moze. Tylko w konterner pchasz po kilka sztuk. Gdzie Jankesi laduja pietrowo (moze znajde fote) a w Japonii raczej rzadko.

@blzj: Akurat jak mowa o w211 , ktory jest starym kapciem to ma to jakis sens. Szczegolnie jesli mowimy o jakiejs wersji AMG topowej. Ale to 40k powiedzial Ci bez akcyzy.

Poka przykladowe ogloszenie.

Generalnie akcyze do uszkodzonych
  • Odpowiedz
  • 0
@bigger jak odniesiesz się do screenów, który wysłałem wyżej? Też myślałem, że z USA jest dużo taniej niż Japonii, ale to się widocznie pozmieniało. W212 e350 kupisz w usa na gotowo około 20k taniej niż niebitego z polskiego salonu, więc średni sens. Czego chcesz przykładowe ogłoszenie?
  • Odpowiedz
@blzj: Masz zdjecia tego MLa ?

Generalnie wszelkiej masci posrednicy to czesto ( zwykle) oszusci , ktorych nie obchodzi obsluga posprzedazowa. Klikaja i pozniej rzna Cie po kolei na kazdym koszcie, przelewie i przewalutowaniu.

Dodatkowo wiekszosc takich przedstawianych ofert jest nierealna a on Ci cisnie kity. Tak samo jak z ogloszeniami na otomoto gdzie wiekszosc to tylko pozaciagane zdjecia z coparta z niska cena a nie realnie kupione pojazdy - nawet
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@blzj: wiem, że z USA jest taniej na daily auto. Mam Rogue 2014 (xtrail) zapłaciłem za oclone i naprawione auto 53k za 5 latka wtedy. Gość jeszcze opony dorzucił. Ten sam rocznik w EU byl jakieś 20k droższy i nie bylo opcji na ten silnik (2.5pb).

@bigger chociaz co ja Tobie tłumaczę.
  • Odpowiedz
@blzj: te screeny wyzej sa niekompletne, nie ma linkow, nie ma mowy o dodatkowych kosztach i nie ma o akcyzie.
Tak samo jak kalkulatory na stronach.

Konkretny numer lotu z coparta daj , napisz ile Ci gosc powiedzial to mozna sprawdzac.

tak to mozna dane przedstawic tak,zeby pasowaly kazdemu

uwazaj, zeby sie nie #!$%@?. Bo Cie zrobia jak Mlodego

jak chcesz fajnego posrednika to moge polecic dwoch

https://autodar.otomoto.pl/inventory - napisz zaciagnie
  • Odpowiedz
  • 1
@blzj aaaa... I z ML i GL z importu lepiej uważaj. Części bywają absurdalnie drogie i niedostępne.

Mam GL i jeździłem ML z importu ( Kamada )
  • Odpowiedz
  • 0
@bigger nie mogę już pobrać zdjęć MLa, zbyt dawno wysłane. Może i nie mam racji, jednym wytłumaczeniem jest to, że typy oszukują z ceną pod dom, żeby nagonić klienta. Ale pytałem 3 importerów to mówią podobne stawki
  • Odpowiedz