Wpis z mikrobloga

@winsxspl: no własnie ciekawi mnie jak to wypada, przy tych całych limitach budżetowych czy limitach w tunelach. Może lepiej jest zająć teraz 3?
  • Odpowiedz
@grett Mercedes nie jest aż tak jak Lotus w 2012/2013, który wręcz utrudniał Raikkonenowi zdobywanie lepszych wyników ( ͡º ͜ʖ͡º) wątpię, żeby wycofywali ich z wyścigów czy coś. Naturalnie zajmą drugie miejsce i tyle.
  • Odpowiedz
@grett i tak teraz mają wiecej czasu w tunelu bo byli 3 przed wakacjami, więc to nie wielka różnica, którzy będą na koniec sezonu. Pytanie czy lepiej mieć więcej pieniędzy za pozycje czy więcej czasu w tunelu. O to musimy sie spytać Toto Wolfa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@JuzefCynamon: @grett: a wiecie szanowni eksperci czy sos dla konstruktorow za WCC wlicza się do limitu, czy to jest bonus? chyba nie, bo pierwsze miejsce by dawało dużą przewagę. Więc teoretycznie lepsze by bylo 3. ale dochodzą kwestie prestiżowe, więc raczej poważne zespoły będą walczyć zawsze o top - ich konstruktorzy zawsze coś wykminią, na dole tabeli prędzej bym widział takie machinacje, ale dla nich chyba bardziej liczy
  • Odpowiedz
@eskobaar

a wiecie szanowni eksperci czy sos dla konstruktorow za WCC wlicza się do limitu, czy to jest bonus?

Jest to nagroda i tyle. Mogą ją wydać na co chcą lub wydać na kolejny sezon. Limit jest taki sam dla wszystkich i nie mogą wydać więcej, a skąd wezmą te pieniądze to już inna sprawa. Pozycja na koniec sezonu tylko wpływa na czas dostępny do rozwoju bolidu.
  • Odpowiedz